Ies in fata blocului și ii astept mașina. Ne-am mai întâlnit de câteva ori,dar doar in grupuri și când eram cu David. Coboară din mașina și ma săruta pe obraz. Urcam scările blocului și mai povestim ce s-a mai intamplat in ultimul timp. După vreo ora de vorbit ma trage spre el și ma săruta,apoi se urca pe mine și îmi da hainele jos. Intra cu putere in mine și scot un mic sunet de la durerea provocată. Nu durează mult,nici nu voiam sa dureze,îmi e scârbă de fiecare,am ajuns la numărul 4,mai am mulți prieteni de-ai lui ca sa ii pot demonstra ca pot avea pe oricine vreau și oricand.
Nu credeam ca asta se va întâmpla vreodată,nu ma vedeam in postura de curva,daaar e singura idee care mi-a venit in minte după cuvintele lui dureroase.
*Dupa un an jumatate*
Aud cum suna telefonul disperat,dar eram prea ocupata ca sa ma pot duce sa răspund.
Îmi iau pe mine o cămașă și merg sa vad cine ma cauta. Arunc telefonul pe pat și ma pun lângă el.
-Era cineva important?
-Nu,o sa sun mai târziu.
Ma întorc cu spatele și ma cuprinde in brațe. Mii de gânduri îmi vin in cap. Deși a trecut atâta timp și au trecut peste 50 de bărbați prin patul meu simt ca nu mai fac asta cu un scop. Parca a devenit o obișnuința,nu ma mai gândesc ca o fac pentru David,o fac pentru mine.
E dureros uneori,ma gândesc la toate momentele petrecute alături de el,dar după îmi dau seama ca el nu mai face parte din viața mea.
Ma ridic si îl privesc cum doarme,e chiar frumos,înalt,șaten și niște ochi albaștrii pătrunzători. Am început sa iesim acum câteva luni,nu e o relație,niciunul din noi nu vrea asta,dar ma simt bine cu el.
Îmi iau ceva pe mine și cobor la cafenea. Îmi iau un ceai și îmi aprind o tigara.
-Amanda,te așteptasem de dimineata. Spune Maia,ospătărița,cu care ma înțeleg foarte bine. De fapt ii cunosc pe toți și suntem foarte buni prieteni,ne cunoaștem de mult timp,frecventam aceeași cafenea,e ca o a doua familie.
-Scuze,Maia,am avut ceva treaba.
-Fa-mi și mie cunoștința cu frumușelul ce îți tot face curte,spune ea râzând.
-Nu îmi face curte,o sa ii spun sa treacă pe aici.
Rămân putin amuzata de situație. Ma uit la telefon,7 apeluri pierdute,nu i-am mai răspuns de mult la apeluri,uneori îmi da și mesaje,le ignor.
Pentru azi nu am niciun plan,vreau doar sa stau toată ziua la cafenea cu Maia. E o fata draguta,putin mai micuța decât mine la înălțime,cu parul creț și ochii negri. Energie cât cuprinde și mult simt al umorului.
Urc pana sus sa vad dacă s-a trezit Tim.
-Nu stiam unde ești,te am sunat.
-Am fost la cafenea,hai pana jos.
Se îmbracă repede și coboram. Ii fac semn Maiei sa vina spre noi.
-Maia,el e Tim. Tim,ea e Maia,va las singuri. Se aseaza la o masa și încep sa povestească.
Merg la bar sa îmi iau un pahar de whisky. Ma uit in dreapta și o vad pe So. Ma duc la ea putin uimita sa o vad pe aici.
-Amanda,ce mult a trecut. Imediat doi ani.
-Poate iesim candva,notează numărul meu de telefon.
-L-ai schimbat?
-Nu... spun cu o voce joasa și tăcerea se lasa peste noi.
Jim îmi întinde paharul și ma așez la masa.
So se îndreaptă către usa și ma ridic grabita spre ea. Dau paharul jos și ma pătez de alcool. O prind de mana și o strâng fără sa îmi dau seama.
-S-a întors?
-Da,acum o săptămâna,de ce nu ii răspunzi?
-Cum mai arată? S-a schimbat?
-Tu te-ai schimbat.
Ii dau drumul la mana,apoi merg și cumpăr o sticla de whisky. Urc in apartament și încep sa beau.Apoi nu mai stiu nimic.