-De ce încă ma mai cauți?
-Pentru ca nu gasesc la ea ce am găsit la tine.
-David termina te rog. M am saturat de texte ieftine,nu mai sunt copila de atunci,am 23 de ani,am un sot pe care îl iubesc,am o fetița minunata in pântec,te rog,nu ma mai cauta.-Amanda,hei,trezește-te!
Ma ridic in fund pe pat și respir greu. Mana lui calda îmi mângâia spatele.
-Ești bine?
-Da iubitule,am avut un coșmar doar.
-Dacă continua sa te mai sune o sa merg la poliție.
-Las-o balta,o sa termine cu asta.
Îmi iau halatul pe mine și merg sa îmi fac un ceai. Ii aud pașii grei și ii simt mana pe soldul meu. Pun cana de ceai pe masa și mana lui imi împinge spatele pe masa usor in jos. Picioarele îmi tremura foarte tare iar respirația mi se taie usor. Se pune jos in spatele meu și ma săruta incet pe picioare,jucându-se in același timp cu mana in intimitatea mea. Îmi da jos halatul și ma strânge puternic de solduri. Intra in mine puternic și fără ezitare,iar micuța noastră ripostează dând cu picioarele in mine.
-O,scumpo,nu îți place? Zice el zâmbind.
Ma întorc cu fata spre el dând cu mana peste cana de ceai,care se face cioburi,apoi ma urc cu fundul pe masa.
-Ei nu ii place,mie la nebunie,spun râzând de mică noastră trăznaie.
Îl trag spre mine și de data asta îl ajut eu. Începe cu mișcări lente,apoi incet mărește ritmul.
-Mai repede! Tip la el fără sa îmi dau seama și îl strâng puternic de umăr.
Se termina in brațele mele,la fel făcând și eu. Rămân câteva minute pe masa ca sa îmi trag răsuflarea,iar el merge la geam.
-Pot?
-Știi ca nu îți dau voie sa fumezi.
-De ce? Ma uit urat la el și putin revoltata.
-Pentru ca de-asta,îmi arată către burtica și se joaca cu degetul pe ea.
Ma dau jos de pe masa și simt cum ma ia amețeala. Ma uit câteva secunde la el și cad.