CAPITOLUL X

673 6 0
                                    

Ma trezesc speriată si amețită. Simt multa căldură. Ma uit catre geam si razele soarelui se revarsă pe picioarele mele goale.
-Imi era asa dor de tine. Sa te tin in brate,sa te mângâi,iubita mea.
Ma ridic pe marginea patului si îmi întorc încet privirea. Statea in pat acoperit de o pătură.
-Cum am ajuns aici?spun revoltată si putin iritată de situație.
-Ai lesinat in drum spre casa si te-a gasit cineva,apoi te-a adus la spital. Doamna Wall,asistenta,mi-a spus ca ai fost adusa si am rugat-o sa te aducă langa mine. I-am spus adevarata situație si ca de fapt esti iubita mea.
-Am fost.
Ma ridic in picioare si merg spre usa. Ma simt foarte bine si sunt sigura ca de data asta pot ajunge acasa.
Deschis usa cu lacrimi in ochi si ies pe hol. Ma las in jos pe usa si incep sa plâng puternic.
-Amanda,te rog nu pleca. Chiar te iubeste.
-Doamna Wall,daca ma iubeste de ce a facut asta?
Se asează langa mine si începe sa îmi povestească de prima ei iubire.
-Am invatat ca oamenii mai fac si greseli si ca trebuie sa iertam. Daca nu te iubea nu făcea asta si cu tine. O avea pe ea si ii era de ajuns,dar ea nu te putea inlocui pe tine. Ma uit la ea si are ochii plini de lacrimi. Ma ridic si intru in camera. Aud cum se închide usa si este scoasă cheia din ea.
-Nu va va deranja nimeni ceva timp.
Ma uit la David si schițez un zâmbet in colțul gurii.
Stau lipită de usa si David vine spre mine. Ma prinde de mâini si ma cuprinde intr-un sărut apăsat.
-Sa nu mai fugi de mine. Ai inteles?
Ma dezbracă complet si ma sărută pe piept,apoi coboară cu sarutarile pana in intimitatea mea.
-David! Strig sacadat si plin de placere. Promite-mi ca sunt numai a ta si tu numai al meu.

Intra cu putere in mine in timp ce ma sărută. Începe cu miscări lente,apoi mareste ritmul. Un val imens de placere ma cuprinde si scot gemete din ce in ce mai mari pana ma termin. Sunt extenuata. Ma ia in brate si ma pune pe pat.
-Da.
-Ce da? Il întreb confuză.
-Sunt numai al tau.
Adorm in brațele lui unde e cald si cel mai confortabil loc din lume. Imi lasa un sărut pe spate,apoi isi lipseste fata de spatele meu.

Jurnalul unei curveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum