Η ορφανη Part 3

41 13 0
                                    

Οταν πηρε τηλεφωνο η τζενα στο σπιτι του πατερα της στην αρχη δεν το σηκωνε κανενας την δευτερη φορα ομως το σηκωσε μια γυναικα μικρης ηλικιας ακουγοταν διοτι ειχε μια πολυ γλυκια φωνη!!

-Σοφι: Ναι καλησπερα?!

-Τζενα; Ναι γεια σας..για την αγγελια τηλεφωνο ειδα οτι ψαχνετε υπηρετρια

-Σοφι: Ααα ναι σωστα υπαρχει και η αγγελια την ειχα ξεχασει εμ ελατε αυριο στις 9 το πρωι να σας δω ο πατερας μου

-Τζενα: Σας ευχαριστω πολυ καληνυχτα!!!!

Αυτη η λεξη ΠΑΤΕΡΑΣ που ουτε να την ξεστομισο μπορω μου φερνει αναγουλα..και η μικρη λεει την λεξη ΠΑΤΕΡΑΣ και λιωνει μεσα σε αυτη...εμ φυσικα ηταν η μοναδικη που τον εζησε οχι σαν κατι αλλες..τελος παντον. Μανουλα μου γλυκια σου υποσχομαι θα παρω εκδικηση για ολα οσα εκανε που μας παρατησε..τα παντα. ΑΛΕΞΑΝΔΡΕ ΛΟΥΙΣ ΕΤΟΙΜΑΣΟΥ ΝΑ ΜΕ ΔΕΙΣ!!!!!

Χαρουμενη καπως λοιπον για την θετικη απαντηση της σοφις στην τζενα η τζενα επεσε για υπνο νωρις διοτι αυριο επρεπεε  στις  9 να ειναι στην καινουρια της δουλεια.

Το επομενο πρωι:

Την επομενη μερα  απο την αγωνια της και μονο ηταν  ειδη ξυπνια απο τις 6 το πρωι. Σηκωθηκε εφτιαξε εναν καφε γρηγορα και αρχισε να διαβαζει το βιογραφικο της σε περιπτωση που το ζητησει να εχει κατι να του δειξει. Καθως το κοιτουσε ομως παρατηρησε οτι το ονομα της δεν το αλλαξε στο βιογραφικο...δεν ηθελε να την καταλαβει για αυτο πηγε εφτιαξε ξανα ενα καινουριο βιογραφικο και εβαλε το ονομα "Τζενα Γουιλσον" ετσι ουτε γατα ουτε ζημια.

Πηρε τηλεφωνο την κολλητη της φιλη Μαρια για να την παει εκεινη στον πατερα της διοτι η τζενα δεν ειχε βγαλει διπλωμα αυτοκινητου ακομα και το αυτοκινητο της  μαμας της μεσα στο γκαραζ της ηταν αχρηστο για την ωρα.

Μετα απο 3 ωρες

Η ωρα ειχε παει 8:30 και το κουδουνι της τζενας χτυπαγε σαν τρελο διοτι η μαρια ειχε ειδη προφτασει και επρεπε να κανει αισθητη την παρουσια της.

-Μαρια: Καλημερα❤ πως εισαι?

-Τζενα: που θα γνωρισω τον πατερα μου μετα απο 18 χρονια? Περιεργα..

-Μαρια: Εννοουσα γενικα πως εισαι ξερω οτι νιωθεις περιεργα...λοιπον εισαι ετοιμη? Δεν νομιζω να θες να αργησεις απο  την πρωτη μερα κιολας

-Τζενα: Οοχι δεν θελω παμε παμε!!!

Ετσι βιαστηκα βιαστηκα μπηκαν στο αυτοοκινητο και ξεκινησαν τον δρομο τους για το σπιτι του Αλεξανδρου λουις. Οταν εφτασαν εκει εμειναν με ανοιχτο το στομα...αυτο ηταν παλατι οχι σπιτι!! Ειχε ενα συντριβανι στην μεση του δρομου και απο πισω 2 μεγαλα αγαλματα στην εξωπορτα.

"Η ορφανή.."Donde viven las historias. Descúbrelo ahora