Το επομενο πρωι μαζι με τις κοτες ηταν ξυπνια και η τζενα. Ηπιε τον καφε της εφαγε το πρωινο της ντυθηκε ωραια και περιμενε να περασει η ωρα για να παει στην δουλεια της. Ηταν τοσο χαρουμενη που θα ξεκινουσε επιτελους δουλεια γιατι χωρις λεφτα δεν αντεχε αλλο και ειχε βαρεθει να παιρνει λεφτα απο τον Μαρτιν συνεχεια..λες και ηταν κανενα γυφτακι η ορφανο. Που ορφανο ηταν φυσικα αλλα απο μανα και οχι απο πατερα.
Καθοταν κοιτουσε της φωτογραφιες της μαμας της και ενα δακρυ κυλουσε στα μαγουλα της. Της ελειπε πολυ η μαμα της το στηριγμα της σε ολα αυτα..που ειχε τοσα χρονια και ξαφνικα τιποτα. Τωρα αμα ζουσε δεν θα χρειαζοταν η τζενα να μπει στη διαδικασια να δουλεψει και φυσικα ουτε να γνωρισει τον πατερα της.
Αφου περασε και η ωρα η τζενα πηρε τα πραγματα της και πηγε στο σπιτι των Λουι.
Οταν εφτασε εκει ο κυριος αλεξανδρος ο μπαμπας της δηλαδη την περιμενε στην εξωπορτα ωστε να την καλωσορισει που μπαινει μεσα στο σπιτι τους.-αλεξανδρος: Καλημερα κυρια τζενα..!!
-Τζενα: Καλημερα κυριε αλεξανδρε
-Αλεξανδρος: Μας πετυχες πανω στην ωρα που τρωγαμε ελα να φας και εσυ μαζι μας και μετα θα σου δειξω το σπιτι
Τις ειπε τελειως χαρουμενα εκανε λες και κερδισε το Λοττο..αλλα τελος παντον. Οταν μπηκε στην κουζινα η τζενα εμεινε με ανοιχτο το στομα. Υπηρχαν απλα τα παντα απο αυγα τηγανηστα με μπεικον μεχρι και pancakes με γευση μπαμπανα σοκολατα.
Wooow κοιτα εδω πρωινο που σερβιρουν στους πλουσιους...τςς και μετα σου λενε δεν εχουμε λεφτα για τιποτα...ΑΙ ΣΙΧΤΙΡΙ
Η κορη του αλεξανδρου η Σοφι καθοταν ειδη στην κουζινα χαιρετησε την Σοφι τους υπαληλους εκει και ετσι ξεκινησε η πρωτη της μερα στο σπιτι.
Ο κυριος αλεξανδρος δεν ηθελε να την πιεσει γιατι ηταν η πρωτη μερα αλλα οπως βλεπεται και θα ηταν αδικο αν της φωναζε απο την πρωτη μερα. Τις εδειξε τα δωματια τους τα μπανια τους το σαλονι τους τις 2 κουζινες τους την πισινα τους και γενικα οσα εχουν τα πλουσια σπιτια.
Η τζενα με ολα αυτα που ειδε εβαλε σε στοχο το πλανο Β' να παντρευτει εναν παππου και τελος!!!
Αφου τελειωσαν με την ξεναγηση η τζενα αρχισε κατευθειαν την δουλεια και πρωτη της δουλεια ηταν να διαβασει με την Σοφι.
-Σοφι: Χαιρομαι πολυ που σε πηρε ο μπαμπας..θα κατσεις καιρο μαζι μας?
-Τζενα: Θα δειξει αυτο..!!
-Σοφι: ααα..παντος θα χαρω πολυ αν μενεις εδωω.!!!
-Τζενα: ναι..ναι και γω θα χαρω αλλα θα δουμε..!! Λοιπον τι εχεις να διαβασεις?
-Σοφι: χμμ μαθηματικα,ιστορια,αρχαια,φυσικη
-Τζενα: ααααχα..εμμ ναι χαχαχ τα πιο δυσκολα εχεις κ εσυ βρε
-Σοφι: μην σκας ουτε εγω ειμαι καλη απλα κανω το χατιρι του μπαμπα και τα διαβαζω θελει να με σπουδασει μακρια πολυ μακρια γιατρο θελει να με κανει.
-Τζενα: ααα ωστε ετσι ο μπαμπας μαλιστα..τελος παντον παμε για μαθημα τωρα και οτι κανουμε καναμε!!
Τις ειπε χαμογελαστα και καθισανε στην μεγαλη τραπεζαρια και αρχισανε τα μαθηματα. Ο αλεξανδρος που παιρνουσε απεξω και τους εριξε μια ματια του αρεσε αυτο που εβλεπε την τζενα και την Σοφι να κανουν μαζι μαθηματα. Η σοφι πρωτη φορα καθεται με οικιακη βοηθο να κανει μαθηματα δεν το εχει κανει ποτε ξανα.
Αφου τελειωσαν τα κοριτσια με ολα τα μαθηματα τους η τζενα συνεχισε τις δουλειες της που επρεπε να κανει.
Το βραδακι αφου τελειωσε με τις δουλειες η τζενα δεν ηθελε να κοιμηθει στο σπιτι του μπαμπα της για αυτο πηρε τα πραγματα της καλεσε τον Μαρτιν και περιμενε να ερθει να την παρει. Οσο τον περιμενε ο αλεξανδρος τις επιασε την κουβεντα.
-Αλεξανδρος: Λοιπον τζενα πως σου φανηκε η πρωτη μερα εδω στο σπιτι?
-Τζενα: Αα πολυ καλα ηταν ευτυχως δεν δυσκολευτηκα και προσαρμοστηκα γρηγορα.
-Αλεξανδρος: Ναι και εγω το ειδα αυτο μπραβο παντος για μια 18 χρονη εδω 50 χρονων γυναικες δεν αντεχουν.
-Τζενα: η μαμα μου με εμαθε να ειμαι ετσι δυναμικη και να αντεχω.
-Αλεξανδρος: Τοτε θα ειναι πολυ περηφανη για σενα απο εκει ψηλα η μαμα σου.
-Τζενα;...ναι θα ειναι..:/
-Αλεξανδρος: Τελος παντον αυριο σε περιμενω ξανα στις 10 εδω περα οκευ? Τα λεμε καληνυχτα.
-τζενα: Καληνυχτα..!!
Η τελευταια συζητηση που εκανε μαζι του της ξαναθυμησε την μαμα της..βεβαια φανηκε οτι συγκινηθηκε γιατι δεν συγκρατησε τα δακρια της. Τις ελειπε μερα με την μερα ολο και περισσοτερο η μαμα της και θα ευχοταν συνεχεια να μπορουσε να επικοινωνησει μαζι της απο εκει ψηλα να δει τουλαχιστον οτι ειναι καλα.
♡♡♡♡♡♡♡
Τελος και αυτο το Part αν σας αρεσε ψηφιστε και πειτε το μου να ξερω ^_^❤
ESTÁS LEYENDO
"Η ορφανή.."
Novela Juvenilστην ζωη δεν ερχονται ολα ροδινα οπως τα επιθυμουμε..εχει τα ανεβοκατεβασματα της οπως ακριβως το ιδιο και στην ζωη της τζενας..μιας κοπελας που η ζωη αποφασισε να της παιξει σκληρο παιχνιδι..την συνεχεια θα την διαβασετε στο βιβλιο!!