Οταν γυρισε σπιτι μια εκπληξη την περιμενε πανω στο τραπεζι. Κερακια παντου μυριζε ζεστο φαγητο και ειχε 2 ποτηρια με κρασι πανω στο τραπεζι.
Τι στο καλο γινεται εδω?!
-Μαρτιν: Αγαπη μουυυ ηρθες?!
-Τζενα: Ναι ηρθα και ειδα ολα αυτα γιορταζουμε κατι?
-Μαρτιν: Οοχι αλλα θα γιορτασουμε..πως πηγε η δουλεια την πηρες?
-Τζενα: Ναι την πηρα την δουλεια..αυριο στις 10 το πρωι πρεπει να ειμαι εκει...απφ..
-Μαρτιν: ειιι..τι τρεχει θα επρεπε να ησουν χαρουμενη που την πηρες την δουλεια
-Τζενα: γνωρισα τον μπαμπα μου μαρτιν..γνωρισα τον ανθρωπο που δεν ηξερα εδω και 18 χρονια..
-Μαρτιν: Καταλαβε οτι εισαι κορη του?
-Τζενα: Ναιι καλα..του ειπα το ονομα ειπε αα καποια θυμαμαι με αυτο το ονομα αλλα τιποτα παραπανω. Ειναι ομορφος παντος ο μπαμπας του μοιαζω..:/
-Μαρτιν: Εε τωρα θα εχεις ολη τη ευκαιρια να τον ευχαριστηθεις..
-Τζενα: Δεν θελω ευχαριστησει θελω εκδικηση μαρτιν..και σιγα σιγα θα την παρω κατσε να αρχισω με το καλο.
-Μαρτιν: Πφφφ..μην κανεις ανοησιες αγαπη μου..ξερω πως πονας μεσα σου αλλα μην κανεις βλακειες. Πηγαινε πλυνε τα χερια σου και ελα να κατσουμε να φαμε ❤
Τις ειπε γλυκα και σηκωθηκε να παει να ετοιμασει τα πιατα. Απο την αλλη η τζενα δεν ειχε σκοπο να κανει οτι της ειπε ο Μαρτιν..θα επαιρνε την εκδικηση της και αυτη δεν θα αρεσε σε κανεναν!!!
■Επαυλη λουις■
Κατα τις 6 το απογευματακι που ειχε τελειωσει τα μαθηματα της η σοφι ειχε φτασει η ωρα του φαγητου. Στο σπιτι συνηθηζαν να μαζευονται να καθοντσι ολοι μαζι μπροστα απο τον καναπε και να βλεπουν ταινιες...τωρα ομως λειπει ενα ατομο..και τους ειναι δυσκολο να κατσουν στο σαλονι διοτι τους ερχοντουσαν πολλες αναμνησεις.
-Αλεξανδρος: Κοριτσακι μου πως πηγε το μαθημα με τον κυριο Χαντερ?
-Σοφι: Πολυ καλα μπαμπα εσενα πως πηγε η συναντηση σου με την τζενα?
-Αλεξανδρος: Πολυ καλα επισεις θα ερθει αυριο στις 10 σε εμας
-Σοφι; Πηρε την δουλεια?
-Αλεξανδρος: φυσικα και την πηρε μου δινει καλη εντυπωση ελπιζω να μην πεσω εξω!!
-Σοφι: Παντος μπαμπα ουτε κορη σου να ηταν ετσι?!? Μοιαζετε απιστευτα πολυ
-Αλεξανδρος: εεε τυχαινουν αυτα ολοι εχουμε εναν κλονο στην ζωη μας..ο δικος μου μαλλον βρεθηκε!!
-Σοφι: Φανηκε οντως καλη κοπελα και συμπαθητικη θα σηκωθω αυριο νωρις νωρις να της φτιαξω πρωινο να φαμε μαζι...τι λες μπαμπα!?
-Αλεξανδρος: Απο ποτε κανουμε πρωινο στους υπηρετες?
-Σοφι: για μενα μπαμπα δεν ειναι υπηρετρια αλλα σαν μεγαλη αδερφη 18 χρονων ειναι μικρουλα ειναι
-Αλεξανδρος: Καλα σε αυτο δεν εχεις αδικο..τελος παντον κανε οτι σε κανει χαρουμενη κοριτσι μου❤
Τις ειπε γλυκα και συνεχισαν το φαγητο τους ηρεμα και ωραια...!!!
■Σπιτι της Τζενας■
Αφου εφαγαν το θεσπεσιο φαγητο του μαρτιν το οποιο ηταν και πεντανοστινο σημαζεψαν στα γρηγορα..καθισαν λιγο και μετα ο Μαρτιν επρεπε να παει σπιτι και η τζενα να κανει μπανιο και να πεσει νωρις για υπνο διοτι επρεπε την επομενη μερα να σηκωθει νωρις.
Αφου εκανε ολα αυτα εβαλε τις πιτζαμες της φιλησε την εικονα της μητερας της και επεσε να ξαπλωσει.Αυριο ξεκιναει μια καινουρια μερα..θα σε βαλω στην θεση σου Αλεξανδρε Λουις δεν με ξερεις καθολου καλα...!!!
Μα καθολου καλα!!Τελος...
DU LIEST GERADE
"Η ορφανή.."
Jugendliteraturστην ζωη δεν ερχονται ολα ροδινα οπως τα επιθυμουμε..εχει τα ανεβοκατεβασματα της οπως ακριβως το ιδιο και στην ζωη της τζενας..μιας κοπελας που η ζωη αποφασισε να της παιξει σκληρο παιχνιδι..την συνεχεια θα την διαβασετε στο βιβλιο!!