Σημερα
Μετα απο 5 μηνες χωρις την μαμα της η τζενα δεν ειχε συνελθει τοσο πολυ ακομα ηταν ακομα σε κατασταση σοκ που δεν ειχε καποιον διπλα της...λογαριασμοι φαγητα πληρωμη στο ενα στο αλλο τις ηταν παρα πολυ αυτο για την τζενα διοτι ουτε δουλευε ουτε επαιρνε την συνταξη της μητερας της, απο καπου επρεπε να παρει λεφτα για να τα πληρωσει ολα αυτα διοτι αμα δεν το εκανε θα της εκλειναν το ρευμα και τα σχετικα. Σε τελειως απογοητευτικη κατασταση η τζενα δεν ηξερε τι να κανει ή που να παει να βρει δουλεια..στην πολη της επαιρναν ατομα με πτυχια ή με ενα καλο βιογραφικο. Η τζενα τι θα γραφε? Οτι περασε τις πανελληνιες αλλα δεν πηγε στην σχολη της οπως κανονικα θα επρεπε?? Πανω στην σκεψη της χτυπησε η πορτα της...ηταν ο Μαρτιν ο οποιος καθημερινα την επισκεπτετε απο τοτε που πεθανε η μητερα της.
-Τζενα: Εππ γεια σου ❤
-Μαρτιν: Πως εισαι αγαπη μου? Παλι εκλαιγες?
-Τζενα: Οχι νταξει δεν εκλαιγα ολα καλα περνα μεσα .
-Μαρτιν: Σου εφερα κατι να φας ξερω οτι δεν θα εχεις φαει τιποτα ολη μερα...ξερω οτι ειναι δυσκολο χωρις την μαμα σου διπλα σου αλλα αγαπη μου πρεπει να τρως και λιγακι..
-Τζενα: Ναι εχεις δικιο..απλα με αυτα και με εκεινα ξεχναω και να τρωω..
-Μαρτιν: χμμ..τι ειναι αυτα τα χαρτια?
-τζενα: Λογαριασμοι..που πρεπει να πληρωσω
-Μαρτιν: Και πως θα τους πληρωσεις?
-Τζενα: αυτο ηθελα να σου πω τωρα...σκεφτηκα να πιασω δουλεια να μπορω να βγαζω τα εξοδα μου να μην εχω αναγκη κανεναν...
-Μαρτιν: ναι αλλα πως θα βρεις? Εδω στην πολη μας ξερεις οτι παιρνουν με πτυχια ή καλο βιογραφικο...
-Τζενα: Θα ψαξω στο ιντερνετ στις "μικρες αγγελιες" ολο και κατι θα βρω. ΠΡΕΠΕΙ να βρω διαφορετικα δεν μπορω να ζω ετσι 5 μηνες τωρα καπως την βγαζω αλλα δεν θα μπορεσω για ολη μου την ζωη να τα βγαζω τοσο καλα
-Μαρτιν: ναι εχεις δικιο..θες να σε βοηθησω εγω?
-Τζενα: ΕΙΠΑ ΟΧΙ...ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΝΕΝΑΝ
-Μαρτιν: νταξει βρε αγαπη μου...ηρεμησε απλα να σε διευκολυνο θελω τωρα τωρα που δεν εχεις...
-Τζενα: Θα δουμε...
Βεβαια η προσφορα του Μαρτιν δεν ηταν κακια...επρεπε καπως να πληρωσει τους λογαριασμους της τωρα οποτε αναγκαστικα επρεπε να παρει λεφτα απο αυτον..αλλα με το που θα εφευγε ειχε βαλει σκοπο να αρχιζει να ψαχνει δουλεια στο ιντερνετ.
Μετα απο 3 ωρες οταν ειχε φυγει ο Μαρτιν η τζενα εμεινε μονη της και αρχισε να ψαχνει δουλειες στις μικρες αγγελιες μεχρι που επεσε πανω σε μια αγγελια ακριβως για την περισταση της
Ζητηται υπηρετρια για 4 ωρες την ημερα να καθεται να μαγειρευει και να πλενει για τον αφεντη και την κορη του. Η πληρωμη ειναι 1000ευρω τον μηνα σε καλο περιβαλλον και ειδηκο δωματιο για τους υπηρετες ξεχωριστα σε περιπτωση που θελησουν να κοιμηθουν εδω
Τηλ.επικοινωνιας 2102367840Αυτο και αν ειναι τελεια περιπτωση...1000ευρω βγαζεις πολυ δυσκολα τωρα...και για 4 ωρες μονο?!?! Μια χαρα και δεν χρειαζεται ουτε πτυχιο ουτε τιποτα αλλο φυσικα θα παρω τηλεφωνο...αλλα κατσε πως λεγεται το αφεντικο μισο να ψαξω...
Καθως εψαχνε προς τα κατω ειδε την φωτογραφια του αφεντικου με την κορη του και ποιο κατω τα ονοματα τους
Αλεξανδρος λουις
Σοφι λουιςΛουις?!?!? ΟΠΑ ΚΑΤΣΕ πρεπει να δω το ημερολογιο της μαμας μου εκει μου ειπε γραφει τα παντα για ολους και ολα
Ετσι τρεχοντας σηκωθηκε ετρεξε πανω στο δωματιο της μαμας της ανοιξε τα ντουλαπια συρταρια ολα και οταν βρηκε το ημερολογιο αρχισε να το διαβαζει προσεκτικα μεχρι που εφτασε στην σελιδα που ειχε μια φωτογραφια του πατερα της και το ονομα του...
Μαιος του 1996 εγω και ο αλεξανδρος στην καλαματα!!
Αλεξανδρος γραφει εκει αλεξανδρος γραφει και στο ιντερνετ..λες να ειναι αυτος?!?!?
Η αληθεια ειναι πως μετα τον θανατο της μητερας της η τζενα δεν ειχε ορεξη να ασχοληθει με αλλα θεματα εκτος της μητερας της. Η στεναχωρια και η καταθλιψη της την ειχαν φερει σε σημειο να μην θελει να κανει τιποτα μονο απλα να καθεται σπιτι...αλλα ηταν ευκαιρια αυτο να γνωρισει τον Πατερα της και μαλλον την αδερφη της..γιατι απο οτι φαινεται εκανε παιδι και αλλο. Αυτο που της ειπε η μητερα της πριν 5 μηνες "να βρει τον πατερα της" θα το κανει τωρα. Τωρα που τον βρηκε μετα απο 18 χρονια ειχε σκοπο να παει να δουλεψει σπιτι του και ετσι να τον γνωρισει κιολας. Οποτε δεν εχασε ευκαιρια και ετσι ετρεξε πηρε το σταθερο και πηρε τηλεφωνο.
Τι λετε να γινει!?!?!?
ESTÁS LEYENDO
"Η ορφανή.."
Novela Juvenilστην ζωη δεν ερχονται ολα ροδινα οπως τα επιθυμουμε..εχει τα ανεβοκατεβασματα της οπως ακριβως το ιδιο και στην ζωη της τζενας..μιας κοπελας που η ζωη αποφασισε να της παιξει σκληρο παιχνιδι..την συνεχεια θα την διαβασετε στο βιβλιο!!