Η ορφανη Part 9

24 8 0
                                    

Αλεξανδρος Pov:

Αυτη η τζενα πολυ παραξενη αυτες τις τελευταιες μερες..δειχνει σαν να θελει να βρει κατι σημαντικο που υπαρχει μεσα σε αυτο το σπιτι λες και ανηκει στο FBI ή στο CIS. 2 φορες  την τσακωσα να ψαχνει τα πραγματα μου...αλλα την πρωτη δεν μιλησα  την δευτερη ομως που την ειδα να ανακατεβει τα πραγματα μου τρελαθηκα. Τι ψαχνει δηλαδη? Και αν οντως ψαχνει γιατι δεν το λεει..?!? Χμμμ περναει περισσοτερο χρονο ομως με την σοφι η σοφι ισως θα ξερει κατι..

ΣΟΟΟΟΦΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ.....

-Σοφι:  ΝΑΙΙΙ ΜΠΑΜΠΑΑΑΑΑΑ

-Αλεξανδρος: Ελα εδω λιγο που σε θελω

Τις ειπε και περιμενε μεχρι να ερθει η μονακριβη του κορη.

-Σοφι: Τι ειναι μπαμπακα μου?

-αλεξανδρος: ελα  καθισε θελω να σου μιλησω

-Σοφι; Σε ακουω μπαμπα τρεχει κατι σοβαρο???

-Αλεξανδρος: πως ειναι η σχεση σου με την τζενα? Εννοω ρωταει που και που πραγματα για εμας...για την μαμα...η καλυτερα να πω για μενα?!

-Σοφι: Οοοχι βρε μπαμπα πως σου ηρθε αυτο..η τζενα ειναι μια παρα πολυ καλη κοπελα που ειλικρινα την συμπαθω πολυ εχουμε τελειες σχεσεις. Αληθεια γιατι ρωτας?

-Αλεξανδρος; Τιποτα...τιποτα απλα ηθελα να δω πως ειναι οι σχεσεις μεταξυ σας. Ξερεις πως θελω να σε εχουν στα οπα οπα. Λοιπον τελος τωρα με το κινητο και το facebook και πηγαινε να κοιμηθεις οκευ?

-Σοφι; Ναι μπαμπακα μουυ  ❤ του ειπε και τον φιλισε στο μαγουλο.

Απο την αλλη η τζενα στο σπιτι εξηγουσε τα παντα οσα ειχαν μεχρι στιγμης στο αγορι της Μαρτιν. Του εξηγησε για τις σακουλες και τα διαφορα χαρτια που ειχε εκει μεσα μαζι με την ημερα γεννησεως της.

-Μαρτιν: Βρε αγαπη μου δεν σου εχω πει να μην ψαχνεις  αλλονων συρταρια, ντουλαπες,αποθηκες, ταβανια?!.

-Τζενα: Ναι βρε αγαπη μου μου το εχεις πει αλλα τη 2η φορα δεν τα ανοιξα απο μονη  μου ηταν ειδη εκει αναμεσα στα ποδια μου. Μαρτιν αυτος κατι ξερει για αυτο και μου τα αφηνει ετσι απλα πανω στο τραπεζι.

-Μαρτιν: Μηπως παραλογιζεσαι? Ο ανθρωπος μπορει να ηθελε να ξεσκονισει κανενα συρταρι και να τα εβαλε εκει.

-Τζενα; Ναι ειδηκα αυτος  αυτος θα το εκανε.

-μαρτιν; τι να σου πω εγω θα σου ελεγα με τροπο να ψαχνεις  και οχι να καρφωνεσαι 

-Τζενα: Καλα θα προσπαθησω αυτος ο ανθρωπος ποτε δεν φευγει απο το σπιτι του ΠΟΤΕ ολο εκει ειναι.

-Μαρτιν: Λογικο ειναι σπιτι του ειναι γιατι να φυγει?

-Τζενα: Για να μπορω να ψαξω ανετα τελος παντον παω να κοιμηθω φιλακια ;*

-Μαρτιν: Φιλακια ;*

****************

Το επομενο πρωι η τζενα βρισκοταν νωρις νωρις στο σπιτι των Λουι ηθελε να ειναι νωρις εκει ωστε να τους φτιαξει ενα ωραιο πρωινο  και να ζητησει συγνωμη απο τον Αλεξανδρο που εψαχνε ετσι τα πραγματα του.

-Σοφι: Εππ καλημερα τζενα ❤

-Τζενα: Επππ καλημερα Σοφι κοιτα σου εφτιαξα  κεικ σοκολατας με πορτοκαλι και επισεις pancakes

-Σοφι: ΑΧΟΥ...εισαι θησαυρος  ρε τζενα και ειλικρινα ειχα ορεξη να φαω σημερα κεικ❤

-Τζενα:  σε καταλαβα βλεπεις ;) και μενα το σοκολατοκεικ ειναι το αγαπημενο μου χεχε

-Αλεξανδρος; Βρε..βρε..βρε καλημερα ποιος τα ετοιμασε ολα αυτα?

-Σοφι: Η τζενα βρε μπαμπα

-Αλεξανδρος; τι ωρα ηρθες τζενα?

-Τζενα: 8 η ωρα ηρθα μου ανοιξε μια απο τις οικονομους που εχετε ειδη εδω

-Αλεξανδρος: Ααα μαλιστα ωραια βλεπω εφτιαξες ειδη πολλα φαγητα σε ευχαριστουμε τζενα

-Τζενα: Εγω ευχαριστω που μου δωσατε την ευκαιρια να δουλεψω σε εσας...και επισεις ηθελα να σας ζητησω συγνωμη για χθες

-Σοφι: Γιατι τι εγινε?!

-Αλεξανδρος; τιποτα κοριτσι μου εδω κατι δικα μας..η συγνωμη δεκτη!! Αμα θες κατσε να φαμε μαζι

-Σοφι: ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙ❤

Ειπε χαρουμενα η Σοφι και η τζενα εκατσε μαζι τους και εφαγαν ολοι μαζι πρωινο. Η τζενα οσο πηγαινε τοσο πιο πολυ κολλαγε στην οικογενεια των Λουι αφου και αυτη μια Λουι ειναι. Με την σοφι ειδηκα ηρθαν πολυ πιο κοντα. Που να ηξερε η Σοφι οτι ειναι μαζι με την τζενα αδερφες η καλυτερα να πουμε που να ηξερε ο Αλεξανδρος οτι η τζενα ειναι η κορη του.

"Η ορφανή.."Donde viven las historias. Descúbrelo ahora