CAN
Demir beni aradığında evde oturuyordum bugün sınıfça pikniğe gideceklermiş benim gidip gidemeyeceğimi soruyordu daha çok geleceksin işte der gibiydi ses tonu ama onu kırmak olmazdı şimdi bende el mahkum kabul ettim.Duş alıp hazırlandıktan sonra bir markete uğrayıp içecek bir şeyler aldım .
DEMİR
Can da gelecekti ,ohh be bu sorunda bittiğine göre artık hazırlanıp çıkmalıyım dedikten sonra kendime ,hazırlanıp evden çıktım.Ranya ve Nisayı ben alacaktım aslında Küçük Cadı ben kendi arabamla gelebilirim diye diretsede bunun çok gereksiz olduğunu kabul ettirdim aslında annesi sağolsun o da araya girince uzatmak istemedi bence.Her neyse sonuçta kızları almak için evlerinin önünde durdum Nisa somurtuyordu sanırım hala kendi arabasıyla gelmek istiyordu.Ranya nında aşağı kalır yanı yoktu o da arabaya yaklaşıp kısaca beni selamladıktan sonra arkaya oturdu tabii Nisa da benim yanıma oturmuştu.
NİSA
Ne diyeceğimi düşünürken aniden"nasılsın" deyiverdim karşılığında klasik olan"iyiyim" cevabını aldım.Zaten kötü olsa bana mı söyleyecekti benimkide laf işte ne saçmalıyorum diyerek düşüncelerimden uzaklaştım "B"ende iyiyim" dedim yüzüme şaşkın bir ifadeyle bakıyordu ...Aman allah ım o bana sormamışrı ki ah eşşek Nisa salak,aptal,gerizekalı...ben içimden kendime bunları sayarken piknik alanına ulaşmıştık.Arabadan tam ineceğim sırada elimi tutup"Kusura bakma kabalık ettim,yani nasılsın diye sormalıydım,biraz dalgındım" dedi.Şimdi çok merak etmiştim hızlı bir şekilde "Neden" diye sorduğum anda pişman olmuştum bile.Sanane be kızım ,yani ne yapacaksın elalemin oğlunun derdini.ahh kızım hiç akıl yok sende...