PİKNİK

261 10 0
                                    

~~~~DEMİR~~~~

Neden olmasın beni merak edebilir. İnsanın doğası bu sürekli merak ederler aslında önemsemeselerde merak ederler, bilmek isterler her şeyi. Bir nedeninin olmasına gerek yok , sadece bilmek istemeleri bile onlar için başlı başına bir neden. Ahh nereden girmiştim tüm bu düşüncelere sadece "Neden? " dedi. Altıüstü bir neden . Her neyse önemli bir şey varmış gibi davranırsam sanırsam ilgisini çekebilirim evet evet en iyisi bir şeyler olmuş gibi davranmak. "Boşver" dedim kestirerek. Evet evet gözleri merakla dolmuştu bunu görememek mümkün değildi. Fakat artık herkes toplanmıştı kalabalıktık ve sanırsam artık bir şeyler yapma vakti diyerek kırmızı sırt çantamı yere bıraktım. Erkeklerin toplandığı alana doğru ilerledim ee tabiki dalgın bir şekilde . Nisa nın arkamdan beni izlediğine emindim. Doğrusu bu çok hoşuma gitmişti. 

~~~~NİSA~~~~

Off ya çok merak ettim şimdi ama üstelersem yanlış anlaşılabilirdim. İyisimi sadece umursamıyor gibi yapmak. Acaba şu şiir yazdığı kızla mı ilgili aman neyse ne bu niye beni igilendiriyor ki. Bende durmuş aptal gibi onu izliyorum sanki beni taktığı varda . Ranya nereye kayboldu diye meraklanırken onun sesiyle irkildim.Çığlık mı atmıştı ne. "Bu çocuk tam bir aptal, burada bulunması gereksiz." söylenerek yanıma gelmişti. Anlaşılan o ki benden bir cevap bekliyordu ne denebilirdiki böyle bir durumda. "Ne oldu?" diye sordum sadece biraz meraklanmıştım. "Ne olacak görmüyor musun bluzumu ,ne hale getirdi. Neymiş efendim, kusura bakmayaymışım, yanlışlıkla olmuşmuş, aslında hiç sakar değilmiymiş,falan falan . Ya tabi zaten ben üzerime döktüm. Dağ ayısı işte ne olacak. "  sinirden sesi çığlık gibi çıkıyordu. Sakinleştirmek için bir kaç şey söyledikten sonra üzerini değiştirmek için yakınlarda bir yerdeki balık restorantının lavabosunu kullanmamız gerekmişti. İçerisi müthiş ağır balık kokuyordu. Hiç sevmezdim balık kokusunu üstelik yemiyordumda klasik kılçık korkusu.Restauranttan çıkmak üzereydik ki kapıda Can ve Demir i gördüm sanırsam Can ciddi anlamda üzgündü. Bunu Ranya ya söyleme görevi bana düşmüştü.

~~~~RANYA~~~~

"Ya tabi canım eminim yanlışlıkla yapmıştır , ben biliyorum ona yapacağımı utanmadan buraya gelmiş birde.." sinirle söylenmiştim. Hemen yanımızda oturan genç çiftin önlerindeki su bardağını aldığım gibi Can a doğru yürüdüm o daha ne olduğunu anlayamadan tüm suyu üzerine fırlatmıştım.Evet şimdi sıra bendeydi yanından geçerek "Pardon , yanlışlıkla oldu " diyerek kahkahayı bastım. Nisa şimdi söylenecekti ama olsun hiçbir şey keyfimi bozamazdı. 

~~~~CAN ~~~~~

Bu kız ciddi anlamda kafayı sıyırmış olmalı. Hangi insan bilerek bunu yapardı ki. Bacaklarını kırmalıyım bunun. Çıldırmış bu kız. Demir kıkırdayarak bana bakıyordu soran gözlerle ona baktım "Abi kız haklı şimdi, bilerekte olsa üzerini berbat ettin ." dedi . Birde bununla uğraşamayacaktım . Neyseki sadece suydu . Havada gayet güzeldi kurulanmayı bekleyebilirdim. Piknik alanına döndüğümüzde bir grup kızın içindeonu gördüm. Bu kadar kısa sürede hepsiyle arkadaş olmuş olmalıydı hepsi bana bakarken kıkırdıyorlardı. Üstelik yaptığı çok güzel bir şeymiş gibi utanmadan gülüyordu.

SÜPÜRGESİZ CADIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin