9🍜💙

227 5 1
                                    

             Onu gördükten sonra koşarak tuvalete girdim bu...bu...bu gerçek olamaz o öldü yani ölmüş olmalıydı. İnanamıyorum...

FLASHBACK

"Bana bak Chanyeol eğer bana bir adım daha yaklaşırsan kendimi buradan aşağı atarım ANLIYOR MUSUN?"

"Şuan odağımda sadece sen olduğun için başka bir şeye odaklanamıyorum. Kusuruma bakma sevgilim."

"Hala sevgilim diyor ya. Ya anlamıyorsun galiba? Kendi kendine benim sevgilimmiş gibi yapmaktan vazgeç!"

"Şuan anlayamıyorum benim sevgilim olmalıydın SEHUN' UN SEVGİLİSİ DEĞİL!"

"ALDATTI... TAMAM MI? BENİ ALDATTI ŞUAN ONUNLA SEVGİLİ FALAN DEĞİLİM. KİMSE İLE DEĞİLİM SENLE DE SEVGİLİ OLMADIM , OLMAYACAĞIMDA!"

(polisler gelir)

"NE YANİ POLİS Mİ ÇAĞIRDIN? SEVGİMİZ BU KADAR BASİT OLAMAZ (ADIN) ANLADIN MI OLMAZ!"

"TABİKİDE POLİS ÇAĞIRDIM. BİR SADİST VE MAZOŞİST BENİ ODASINA KAPATIYOR VE BENİ KENDİNE SAKLAYACAĞINI SÖYLÜYOR POLİS ÇAĞIRMAYIP NE YAPSAYDIM? VE ŞUNU SÖYLEMKETEN VAZGEÇ SENİNLE ARAMIZDA SEVGİ , AŞK HİÇBİRŞEY YOKTU! Bunu sen sadece kafandan uydurdun Park Chanyeol...

Polisler Chanyeol'u yakalamka için kovalarken (adın) polis arabasındaydı olanları izliyordu.Birden bir polis yanlışla Chanyeol'u uçuruma fırlatmıştı. Chanyeol tutunacak bir  taş bulmuş ve polisler ve (adın) korkudan Chanyeol'un yanına gitmişlerdi. (Adın) alnından pis kanlı terler akıyordu ve o güzel Barbie bebek saçlarından eser yoktu.Hatta kendisini bile tanıyamamıştı. Chanyeol'un kolları neredeyse kopacak duruma gelmişti. Kollarından kanlar akıyordu. Chanyeol'un artık gerçekten gücü tükenmişti. Birden elini bıraktı ve soğuk sulara kendini bırakmıştı. (adın) "ÜZGÜNÜM PARK CHANYEOL ÜZGÜNÜM..." diyerek ağlıyordu. (adın)'nın psikolojisi iyice çökmüştü. Bu olayları yaşarken daha lise çağındaydı. Okula gitmek bile istemiyordu artık. Yemek, içmek artık ona herşey boş geliyordu...

Yazarken içim karardı be! Kepçüğüme ne yaptınız?! :D UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR GÖRÜŞÜRÜZ :)

Save Me / Jeon Jungkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin