LİSA'NIN AĞZINDAN
Chanyeol ile olan konuşmamdan sonra Eunji nin yanına gittim
" Ya Lisa sen nerden kaldın?"
"Merak mı ettin? Ama ben seni yerim."
"Meraktan değil."
"Neyden ya?"
"Hani şu okuldan Lee Jong Suk var ya! İşte onu gördüm! Ve o çok sinirimi bozdu!"
"Herşeyi teker teker oturup anlatıyorsun hemde hemen!"
ANLATIM (EUNJİ NİN AĞZINDAN)
Chanyeol pisliği gelmiş aish çok sinir bozucu. Lisa dan sonra parka gittim telefondan instagrama girip birkaç fotoya bakıp likeliyordum oha eben anan baban teyzen halan ne bu lan?!
*Mütüşlü bir Lee Jong Suk fotosu hayal edin* jsdhd
LEEJONGSUK: Bu reklam gerçekten güzel oldu sakın reklamımı es geçmeyin çocuklar sizi seviyorum!
öhöm öhöm terbiyez ya! Şu fotolar bak derken içimden aynı zamandan dışımdan söylemeyi de unutmamıştım
"Böyle foto mu olur insan ne güzel ciciş ciciş adam akıllı fotolar yükler bide şuna bak aish terbiyesiz!"
"Ne?"
"Benim hakkımda böyle mi düşünüyorsun?"
"Yani demek ki."
"Bana fan olmadan önce tüm herkes öyle der."
"Daat."
Neden bunu söyledim ki şimdi?!Birde kalın bir sesle söyledim napıcam şimdi ben? Aman en iyi akışına bırakmak.
"Bu fotoğraflarım herkesi feels geçirttiriyor!"
"İyide Kime ne faydası vaarrğggğ?"
"Ne?"
"ııı... Kaç kere pembe panterin peşine düştüm benn nınıı."
"Eunji iyi misin?"
"Iııı... ııı.. Despasito nınıınıını despasito dıddıdııd salorhito dıdıdıdı"
"Eunji niye bunu yapıyorsun? Korkmaya başladım."
"Çünküğğ Peppeeeeğ pepeeğğ çok üzülüyor."
"Evet korkuyorum."
"Biiir çok sıkıldım ikiiii yerim çook dar oooo sendne çok var benimi buldun şimdi çok işiim var!"
"Görüşürüz ama umarım yine beni görünce bu hareketleri yapmazsın."
"Hıhı yapmam hadi sen git, hadi git sen, git hadi sen, git sen hadi,sen git hadi, sen hadi git! Yav ne bakıyon yüzüme gitsene!"
ANLATIM SON
"Eunji sana birşey söyliyim mi?"
"Sen harbi harbi andavalsın!"
"Ya of ne bilebilirim ya!"
"Ah salak kafam benim ya!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Save Me / Jeon Jungkook
FanfictionTürkiye den Kore ye transfer öğrenci olarak giden Y/N asıl adı dır.Ancak Kore ye geldiği için adını en sevdiği korece isim olan ad yani YU JIN olarak degistirmistir.Okula geldiğinde onu JEON JUNGKOOK gibi okulun kötü çocuğu onu bekliyor olacaktır.Ne...