Medya:Iseul
Ben kızı sevdim ve beğendim ama neden kötü rolde ki😣😣Bu olaydan sonra şaşırıp hemen Jungkooka döndüm
"Oha FBI ajanı mısın? Yoksa benim hakkımda bu kadar bilgiyi bilmen normal değil açıkçası."
"Buna gözlem diyorlar yanlış anlama."
"Anlamadım anlamamda zaten merak etme."
Bunları söyledikten sonra Kızı iteleyip okulun giriş kapısına doğru yürümeye başladım.Jungkookla aynı sınıfta olmamıza rağmen Jungkook bahçeye çıkıp dinleneceğini söylediği için tek başıma sınıfa çıktım. Hoca yı beklemeye başladık Hoca bir süre gelmeyince sınıfımızın zeki öğrencilerinden Seulgi Sektere Hoca yı sormayı gitti
"Çocuklar size bir haberim var DERS BOŞ!!"
Yeah işte bu iyi oldu zaten Jungkook gelicem demesine rağmen derse gelmedi. Bahçeye çıkıp ona bakıcam daha sonra da beraber sınıfa çıkarız. Ancak bir sorun var ben ne diyeceğim Seulgi'ye o bizim aynı zamanda bizim sınıf başkanımız gibi birşey ah buldum!
"Hey! Seulgi!"
"Ne var (adın)?"
"Ne var değil efendim Seulgi'cim."
"Tamam efendim (adın) ne oldu?"
"Acil lavabo!"
"Hayır Sekreter "Kimseyi bir yere gönderme lavavoya bile." Dedi"
"Ama Seulgi bu kızsal bir durum!"
"Ahh! Özür dilerim bilmiyordum! Tabii ki gidebilirsin!"
"Teşekkürler!"
"Önemli Değil!"
Bu da bu şekilde hal oldu şimdi bahçeye çıkalım.
Bahçeye çıktığımda bahçenin genelinde Jungkook yoktu arka bahçeye baktığımda ise orada da yoktu. Buldum bizim AÇ Jungkook kesin kantindedir!
Kantine yavaş yavaş inmeye başladım. Kantine baktığımda iğrenerek baktığım bir görüntü! Jungkook sen...sen iğrençsin!
(dedi ve çarpıldı falan sjsj)"Jungkook Bey! Lütfen gidip başka yerde sevgilinizle öpüşür müsünüz?"
"(adın) sen mi geldin kusura bakma!"
"Hayır Jungkook Bey ne kusuru efendim!"
"Benimle resmi konuşmayı kes! Seninle konuşmamız gerekiyor!"
Dedikten sonra yanındaki kızı gönderdi kız giderken bana pis pis bakışlar attı ve omo! Farkettim ki bu kız Iseul Ahh cidden bu çok sinir bozucu daha az önce onu tanımadığını falan söyleyip onunla atışmıyor muydu? Bu çocuk!
"Bak (adın) seni sevdiğimi düşünmeni istemiyorum!"
"Öyle bir düşüncem ya da hevesim yok Jungkook Bey!"
"Iseul bana orda gerçekten çok güzel göründü bahçeden sonra kantinde onu gördüm ve dayanamadım."
"Ben bir karar aldım Jungkook kulaklarını aç bmve beni dinle! Çünkü bu seninle olan son resmi olmayan konuşmam olacak!"
"Dinliyorum."
"Bu vakitten sonra ne ben seni tanıyorum ne de sen beni tanıyorsun!
Sadece sınıftan öylesine biriyim. Beni yolda ya da bir yerde görürsen bir şey de söyleme! Bundan sonra eğer bana birşey söyleyeceksen ben sana Jungkook Bey Falan diye resmi konuşurum. Lütfen bundan sonra beni tanımayın Jungkook Bey!"Son cümleyi söylerken gözümden bir damla yaş geldi. Aklıma geldi şimdi Jungkook'a dönüp
"Bu arada sende yanlış anlama bu gözyaşı üzüntüden değil sinirden. Senin yüzünden de değil sende bunun birkaç sebeblerindensin senin gibi değersizlere değer verdiğim için bu gözyaşı, Hoşçakalın Jungkook Bey!"
Jungkook'a baktığımda yüzünü kapatmış ve başını öne eğmişti sanırım ağlıyordu. Bir yandan üzgünüm bir yandan da üzgünüm değilim Jungkook...
Ve çok geç gelen bir bölüm daha Özür dilerim 😳😝460 Kelime ya
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Save Me / Jeon Jungkook
FanficTürkiye den Kore ye transfer öğrenci olarak giden Y/N asıl adı dır.Ancak Kore ye geldiği için adını en sevdiği korece isim olan ad yani YU JIN olarak degistirmistir.Okula geldiğinde onu JEON JUNGKOOK gibi okulun kötü çocuğu onu bekliyor olacaktır.Ne...