24🍜💙

166 5 18
                                    

Medya kalp ben medyaya shop diyen kördür xnxjxjxjzsssjj

Eve geldiğimde heryer de çocuk oyuncakları yerlerde boş su şişe kutuları vb...

Jungkook a döndüğümde

"Bu ne Jungkook?!"

Gözleri kapalı bir şekilde hafif sırıtarak

"Birazcık dağınık olabilirim ama zaten evime İngiltere kraliçesi gelmiyor ne gerek var temizlemeye"

"Neyse otur koltuğa ya da oturma yat ben sana soğuk bez yapayım daha sonra elma , muz falan alayım geleyim ama önce sana soğuk bez yapayım aynen."

Mutfağa gittim hayatımda bu kadar ois bir mutfak daha görmedim. Sinirlerim oynuyor gerçekten. Neyse şimdi sırası değil önce soğuk bez.

Birkaç dakika sonra leğenin içine soğuk bir su ve birkaç bez parçası aldım. Jungkook un yanına gittim ve yavaş yavaş bezleri alnına koltuk altına koydum ve birkaç ilaç içirdim. Çok olmasada yavaş yavaş ateşi düşüyordu. Ama önce soğuk suyla banyo yapması gerekiyordu. Onu yeniden sırtıma aldım ve banyoya çıkardım. Banyo da soğuk suyu açtım ve kapıyı kapatıp dışarı çıktım.

10 dakika sonra

Aslına bakılırsa hmeen hemen çoğu yeri temizledim. 10 dakika içerisinde büyük bir gelişme var. İnce temizliği de Jungkook kendi yapsın artık. Birkaç dakika sonra üste kıyafet leri ile merdivenlerden zıplaya zıplaya inen bir jungkook gördüm. Komik değil gülmeyin. Şimdi banyodan yeni çıktı ayağı ıslaktır. Merdivenlerden aşağı düşebilir daha sonra kafasını merdivene vurabilir sonra ise beyin kanamasından ölebilir. Saçmalamayın tab2 saçmalamıyorum.

"Yavaş in düşeceksin."

"Az önce beni mi düşündün?"

"Evet."

"Beni sevdiğini biliyordum hadi evlenelim."

"Jungkook saçmalama daha sevgili bile değiliz."

"Olalım mı? İster misin?"

"Ff şuan yeri değil. Ateşini kontrol edeceğim."

Elimi alnın götürdüğümde ateşi düşmüştü. Yüzündeki ifadeden de belli oluyor zaten.

"(Adın) sana bir şey söyleyeceğim. Ama önce otur bir şuraya."

"Ne söyleyeceksin?"

Save Me / Jeon Jungkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin