11🍜💙

189 6 0
                                    

  Uyandığımda Saray gibi gerçekten saray gibi bir odadaydım düşüncelerimi konuşmalarıma yansıttım

"Vay anasınıı Bizim salon kadar oda!"

Hemen tuvalete girdik odanın her yerini incelemek istiyordum.

"Bu ne Allah'ım! Vazgeçtim bizim salon kadar tuvaletleri var lan ! Ama dur ben nerdeyim.

Hemen arkamdan bir ses

"Nerdeyim değil neredeyim. Tuvalet değil kibar olması için "Lavabo".
He bu arada "Vay anası" demeni yasaklıyorum."

"Ya niye ya! Sen benim yanlışlarımı düzelteceğine ben NEREDEYİM onu söyle!" 

Bilerek neredeyimi bastırarak söyledim. Çok geçmeden cevap verdi.

"Anlamadın mı? Benim evimdesin işte"

Deyip kapıya doğru ilerlerken birden kolunu tuttum.

"Ne demek benim evimdesin ya! Niye geldim buraya?!"

"Gerçekten öğrenmek istiyor musun?"

Dedi ciddi bir şekilde sormuştu. Ondan bir anlığına korkmuştum ama bilirsiniz ben korktuğunu falan belli etmem sadece... Sadece beni çok iyi tanıyanlar korktuğumu üzüldüğümü utandığımı anlayabilir. Bende:

"Evet gerçekten öğrenmek istiyorum!"

"Umarım yanakların çok kızarmaz"

bunu fısıltı ile söylediği için çok bir şey anlayamadım.

"Ne!"   "Boşver"    "Hadi anlat!"

"Sen benim kucağımda salya sümük ağlıyordun. Chanyeol için ondan korktuğun için geri gelmesini istemediğin onu öldü bildiğin için... Neyse benim boynumda uyuya kaldın salyaların ve tüm sümüklerini omzuma ve boynuma boşalttın"

Bunaları söylerken yüzünü buruşturmuştu

"Ayrıca uyuya kaldın diye seni o lavaboda yalnız bırakamazdım. Yani uyuya kaldın diye seni buraya getirdim. Yanlış anlama."

"Yanlış anlamadım zaten. De benim salya sümük ağladığım falan yok tamam mı Chanyeol'den korktuğum falan da yok!"

Ben bunu söykerken Jungkokk kaşını emin misin? Dermiş gibi kaldırmıştı.

"Hayır sadece yeniden hayatıma girip beni yeniden yemeden içmeden kesip yeniden mahvedecek diye."

"Merak etme bir sorun çıkmaz daha ayrıca aşağıya kahvaltıya gel"

"Tamam"

Hemen aşağıya indim merdivenlerden inerken masaya baktım oha noluya lan yuh çüş öküz devenin nalı ebenin öögh noluya lan harbiden!!

Masada ne vardı acep????

Save Me / Jeon Jungkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin