Początek

57 7 17
                                    

Będzie to zwykła historia o chłopaku i o dziewczynie , więc jak bardzo Ci się nudzi to możesz sobie ją poczytać ;)

A więc zacznijmy od tego że głównym bohaterem jest Adam, którego ego jest wyższe od budynków World Tride Center (przynajmniej tam mówią mu inni). Jest też Amelia, która jest generalnie​ wesołą i inteligentną blondynką. Oczywiście jak to bywa w dzisiejszym świecie, ona mu się podoba , za to ona nie zwracała na niego za dużo uwagi. To uczucie przez lata w nim wzrastało i pewnego dnia po kilku latach ukrywania się ze swoją sympatią do dziewczyny, grał w butelkę. Padło właśnie na niego  Postanowił wybrać pytanie, gdyż nie miał ochoty na jakiekolwiek problemowe wyzwanie , ze względu na to, że akurat znajdowali się w szkole. Obawiał się nieco pytania, kto mu się podoba, lecz wielokrotnie jego koledzy zadawali mu to pytanie i odpowiadał że nikt. Przez co myślał że takie pytanie nie nastąpi . Niestety przeliczył się, ponieważ takie pytanie nastąpiło i to od jego najlepszego przyjaciela. Kiedy jego przyjaciel skończył zadawać mu pytanie , w Adamie coś pękło . Nie był w stanie więcej powstrzymywać swoich uczuć i postanowił wyznać, kto mu się podoba. Jak postanowił tam zrobił . I to co zrobił uważał za największy błąd jaki kiedykolwiek popełnił. Ze względu na to że Amelka szybko o tym się dowiedziała i przez to zaczęła traktować go z lekką niechęcią. Wiedziała że jakikolwiek Adam zrobi ruch w jej stronę, będzie robił to po to żeby się do niej zbliżyć . A że była to miła i życzliwa  dziewczyna, nie chciała robić chłopakowi nadzieji. Jednak nie wiedziała, że po tylu latach rosnącego uczucia, Adam ją po prostu kochał.

Adam do końca nie widział, że to miłość. Uświadomiła mu to dopiero jego przyjaciółka, z którą często o tym pisał. Jego przyjaciółka była bardzo dobrym "psychologiem" i często pomagała mu w trudnych sytuacjach kiedy nie widział jak sobie poradzić .

Nie wiedział  zbliżyć się do Amelki, tak żeby jej do siebie nie zniechęcić . Był też bardzo nieśmiały , względem jej. Kiedy byli sami , a nadarzyła się taka okazja raz, bo akurat wracali z kółka , na którym byli tylko oni, Adam próbował o czymś rozmawiać z Amelią. Jednak nie był w stanie nic powiedzieć, gdyż bał się palnąć coś głupiego.
Adam każdej nocy myślał o tym co by było gdyby odważył się, a ona powiedziałaby by "tak" i kochała by go tak jak on kochał ją. Jednak w głębi duszy wiedział że jest to niemożliwe . Jednak Adam postanowił nie rezygnować , gdyż wiedział że nadzieja umarła ostatnia.

Jego nadzieja została zupełnie dobita, na zielonej szkole która nastąpiła 2 miesiące później . Chłopak się zupełnie załamał , bo tym jak okazało się że jemu bliższemu koledze podoba się Amelka i cała klasa jest za tym żeby to właśnie on z nią chodził .

Wtedy pierwszy raz pomyślał o samobójstwie...

OnOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz