Dünya başka gezegenler ile etkileşim halindeydi. Artık yaratılan tüm mahlukat galaksiler arasında gidip gelebiliyor, birbirini tanıyor ve enerji alışverişinde bulunuyordu. Enerji barışın simgesiydi. Her galaksinin bir Holograsi ile yönetilen Hükümeti vardı. Aralarındaki ticaret enerjiye dayanıyor, çeşitli madenler Hovega-29b ve diğer gezegenler ile yapılan ittifak doğrultusunda dünyayı besliyordu. Ölçü birimi olarak Unit kullanılıyor, verilen fire ve yakıt atıkları ölü yıldızlara bırakılıyordu.
Yeryüzü artık kısırlaşmış, karbondioksit emisyonlarını yutan bir kaya tipi ile emilsiyon ediliyor, çevreye zarar vermeyecek şekilde kullanımı için Akiferlerde depolanıyordu.
İnsanlar eskiden dağ denilen yüksek yerlerde bulunan Yurtlarda yaşıyordu. 300'ler dışında su ve denizlere yaklaşmak yasaktı. Deniz ve tatlı sular Polus Askerleri tarafından korunuyordu. İnsanların simüle edilmiş bir teknolojinin tek bütüncül organizmaları olması dışında hiçbir ruhsal devinim yaşamayan varlıklardı. Bunun dışında yüzyıllar önce yaşayan insanı ve doğayı besleyen besin zinciri kırılmıştı.
Sağlık konusu tamamen Meclise aitti. Din inanç meclis tarafından ihtiyaç kadar telkin ediliyor, Tanrı sadece öğünlerde anılabiliyordu. Her gün 26,03 saatte bir insanların beslenme olanağı bulunuyor ve mineral içeren kaolin toprak ve lif ile besleniliyordu.
Bilgi asimile edilmeyenlere verilmiyor, duygu durum ölçümü ile duygu belirtisi ve kromozom anomolisi aranıyor, ''Protal'' ölçümler yapılıyordu.
İnsanlık tarihi süregelen tüm zamanların belki de en acısını en yoksun günlerini yaşıyordu.
Yurdun en yaşlısı bir gün şöyle demişti;
- Biz dünya da fazla kaldık işte bu yüzden Tanrı bizi cezalandırıyor. Bu cezanın bitmesi sadece bir tek şeye bağlı olacak ve o şey tam arkamızda olabilir !
Bkz: Polus: Kutup - Unit: Ünite - Protal: Haploit yapıdaki gametofit
ŞİMDİ OKUDUĞUN
300s
Science FictionZamanı tanımlayan zaman yüzyıllar boyu insanlığı aldattı.. Aslında sadece an'da yaşayan insan hep sıfır noktasında yaşadı geçmiş ve gelecek hep sıfıra aktı ve aslında hep sıfır noktasında varolabildik ve csan o an'ın tek hakimi olacaktı... Mekan v...