2.Bölüm•Hoşlantılar

710 25 0
                                    

Ertesi gün yine okula geldiler..Lale derste Mira'ya Ömer hakkında birşeyler söyleyip duruyordu..Mira onu dinlemiyordu.. Zil çaldığında Mira "Lale artık yeter !! Ömer'den hoşlanıyorsan bana değil ona söyle!! Çıkma teklifi et ona!!! Naparsan yap ama beni rahat bırak!! Bıktım artık" deyip dışarı çıktı.. Dışarıda Ömer'de vardı..Mira Ömer'i görünce heyecanlandı ve kızardı. Kendi kendine "Noluyor bana yaaa. Niye böyle oluyorum bunu görünce?" Deyip geri sınıfa giderken, bir top Mira'nın karnına denk geldi. Mira yere düştü ve bağırdı "BU TOPU KİM ATTI !! " Ömer hemen Mira'nın yanına koşarak geldi ve Mira'ya "Özür dilerim, bilerek yapmadım, sana atmak istememiştim" dedi. Mira ayağı kalkıp Ömer'e "Dikkatli oyna.. Yine benim gibi iyi birine çarptı top.. Başka birisine çarpsaydı kriz çıkardı..Müdüre giderdin" Deyip sınıfına girdi.
Ömer, çok etkilenmişti. ondan hoşlanmış gibiydi.Sonra Ömer sınıfına girdi.. Lale, Mira'yı görünce "Küs müyüz?" Diye sordu
Mira
-Hayır küs değiliz.. Ama birdaha böyle hoşlantı felan konularını konuşmak ve duymak istemiyorum.. Böyle şeyler hoşuma gitmiyor
-Tamam kanka, ama senin canım sıkkın gibi ! Noldu ?
-Boşver
Sonra sınıfın diğer kızları sınıfa girip "Ooooo Mira hanım Ömer'e neler söylenişsin öyle.. Yeni bir çift mi yoksa? Ama daha erken değil mi tatlım ?" Dediler Mira'da bağırarak "YA SİZENE!! HEM ÖYLE BİRŞEY YOK.. İŞİNİZE BAKIN SİZ" dedi Lale "Mira neler oluyor bunlar doğru mu ?" Dedi Mira " Ya salak mısın kızım !! Sadece bana top attı yanlışlıkla bende iyi kişiye denk geldin başkası olsa şikayet eder dedim ne var bunda ?" Deyip evine gitti.. Evde Ömer'i düşünmekten edemiyordu..Yoksa Mira ve Ömer arasında karşılıklı hoşlanmalar mı başladı ???

ÇOCUKLUK AŞKI..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin