3.Bölüm•Ayrılık zamanı

572 22 0
                                    

Mira ve Ömer arasında hoşlantılar var.. İkiside bilmeden birbirlerinden hoşlanıyorlardı . Artık Mira, Ömer'i sevdiğini kabullenmeye başladı.. Zaman geçtikçe ikisi birbirlerinde iyice hoşlanmaya başlıyorlardı..Ama birbirlerine söylemiyorlardı. Lale:
-Kızım noluyor sana ne bu tavırlar.. Gereksiz sırıtıyosun... Şifreli şifreli konuşuyosun..Çok değiştin!!!
Mira
-Kızım sanırım ben bu Ömer'den hoşlanıyorum...
-Kızımm hani sevmezdin böyle şeyleri sen... Hem bana niye önce söylemedin
-Sen Ömer'i seviyosundur felan diye..
-Yok kız...Sadece çok yakışıklı :) Sizi ayarlayımmı?
-Saçmalama..
-Nasıl kavuşacaksınız yaaa ? Deli ayarlıyım işte :)
-Hayır Lale uzatma.. Sadece onu seviyorum...Çıkmak istemiyorum
-Kızım valla sen salaksın
-Ben gidiyorum iyi akşamlar Laleciğimm
Mira okuldan çıkarken Ömer ona çarpar ve gülümseyerek yoluna devam eder..Mira arkasına döner bakar ve Ömer'in de arkasını dönüp ona baktığını görür ve geri hemen önüne döner..Eve geldiğinde Mira düşünmeye başlar.. "Acaba o da beni seviyor mu? Yani oda arkasını dönüp bana baktı ve güldü :) Amaaan ne düşünüyorum ben" Sonra Mira'nın odasına annesi gelir ve "Kızım biliyorum bu okula çok alıştın ve arkadaşlarımı çok seviyorsun ama....
Şeyy..." Mira:
-Noldu annem ? Söylesene !!
-Kızım taşınıyoruz
-Efendim ? Bir dakika ? NEY ? Anne ben gitmek istemiyorum
-Kızım mecburuz :( Biliyorum buraya alıştın ama artık gitme zamanı..
Mira ağlar..Ama ne kadar ağlasa da ağlasın ailesi kararlıdır... Mira karne günü okulda herkesle veda eder... Ama en çok Ömer'i bırakacağı için üzülür..Çünkü hayatında ilk defa bu kadar birinden hoşlanmıştır.. Ömer, Mira'nın taşınacağını anlar ve çok üzülür.. İki çocuk aşıklar ayrılırlar... Bir daha hiç görüşemeyecekler mi ?? Artık bitti mi ?

ÇOCUKLUK AŞKI..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin