4.bölüm•Yıllar sonra

556 20 0
                                    

Yıllar geçmiş aradan artık Mira yetişkin bir kadın olmuştur...Üniversiteden mezun olmuş, avukatlığı kazanmıştır. Bir sabah her zamanki gibi, yine uyanmış bakımını yapmış, Adliyeye gelmiş.. Ve yeni bir avukat geldiğini görmüş..Ama onunla tanışacak zamanı yokmuş çünkü çok işleri varmış. Ama bu yeni avukatı gözü bir yerden ısırıyormuş bu yeni avukatı..Akşam olmuş,Mira yorgun argın eve gelmiş,ve yatmış.. Ama bugünkü gördüğü yeni avukatın kim olduğunu çok merak etmiş.. Bu adam Mira'ya nereden tanıdık geliyormuş?Mira Bunları düşünürken uykuya dalmış. Sabah yine işe gitmiş..Yakın avukat arkadaşı Sevda'ya sormuş "Sevda bu kim? İlk defa görüyorum" Birden Mira dejavu yaşadığını sanmış.. Ama aslında dejavu değil Mira bu tabloyu eskidende yaşamıştı...Sevda ona "Bu yeni avukat,Daha yeni atandı" Dedi Mira Sevda'ya bu yeni avukatın ismini sordu...Ve ismini duyunca çok şaşırdı..Bu kişiyi tanıyordu..İlk önce inanmadı, sonradan idrak etmeye başladı! Demek ki bu yeni avukatı gözü oradan ısırıyordu!! Bu adam Ömer'di.. Mira'nın çocukken aşık olduğu,ama bir türlü açılamadığı yakışıklı çocuk Ömer!! Mira çok heyecanlıydı, kalbi sıkışıyordu. Ömer yine çok yakışıklıydı. Mira düşündü "Acaba yanına gitsem mi ? Beni hatırlar mı ? Hatırlarsa napar?" Sonra birden Ömer onun yanına geldi ve ona "Sizinle tanışmadık, ben yeni avukat, ismim Ömer, sizin isminiz nedir?" Dedi Mira hayal kırıklığına uğramıştı. Eski aşkı onu hatırlamamıştı...Mira Ömer'e cevap verdi "İsmim şey.. Leyla evet evet.. ismim Leyla" Ömer bu yanıta çok şaşırmıştı peki neden? Ömer ye şaşırmıştı ?

ÇOCUKLUK AŞKI..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin