0.1

260 69 43
                                    


Güneşli bir sabah bu muhteşem yataktan kalmak istemiyorum şu nanet olasıca alarımı kim kurdu ben okula gitmemek için alarımı ayarlamamıştım bile aslında çokta zor değil bunu yapanı tahmin etmek kim olacaktı tabiki de annem
Gözlerimi tavana dikip " keşke beni bu durumlar da birazcıkta olsa anlayan bir annem olsaydı--" kendi kendime konuşmaya başlamıştim ki 

Kapının açılmasıyla odamın içi annemin sesiyle doldu "hadi bebeğim kalk ilk günden okula geç kalmak istemezsin öyle değil mi" dedi ve yanıma gelip yanağıma sulu bir öpücük bırakıp odamdan çıktı.

Offf ne yazıkki okulun ilk haftası 10 ay nasıl dayanıcam bu saçma okula hiç bilmiyorum daha başlamadan bitmesini istiyorum ne vardı yani 3 ay tatlil yerine 3 ay okul olsaydı (aynen ne vardı yani 3 ay okul tek olsaydı😂😂 )
neyse biraz oflayıp pufladıktan sonra yatağımdan kalkıp duşa girdim

Duştan sonra formalarımı giyinip aşağı indim ve bu hüsrandan sonra muhteşem bir kahvaltı görünce sofradaki yerimi aldım.

Kahvaltımı yaptıktan sonra annemin yanağına bir öpücük kondurup çantamı alıp okula doğru o havalı yürüyüşümle yürümeye başladım (birazda kendimi öviyim canımm😉😂😂)

Okul değişimi yapmıştım 11 sınıf ögrencisiydim eski okulumda arkadaş ortamım pek var denilemezdi bir tek sarı saçlı çekik gözlü ponçik arkadasim mark vardı. Aile sorunlarından dolayı okulunu değiştirmek zorunda kalmıştı.

Benimde birtek arkadaşım mark vardı onun okulununu değiştireceğini öğrenince annemle konuşup bende değiştirmek istediğimi söyledim zorda olsa ikna etmiştim. Ondan ayrılmak istememe nedenim belkide hoşlanıyor olmamdı.

Bu okulda ilk günüm olunca ister istemez  heycanlanmıştım. Acaba yeni okulum da ilk günüm nasıl geçecekti.

Çok fazla merak duygusu kendimde uyandırmadan okulun kapısından içeri girdim.
Karşıda bana el sallayan birini fark ettim .
Biricik arkadaşım mark olduğunu görünce yanına gidip sarıldım.

Özlem giderdikten sonra sınıfımızı öğrenmek için müdürün odasına doğru yürümeye başladık. Kapıyı çalıp içeri girdik sınıfımızı öğrendince ikimizde sınıfımıza yöneldik aynı sınıfta olma sevinciyle sınıftan içeri girdip boş bir sıraya oturdum.


(Buda benim oppam😙)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Buda benim oppam😙)

(ARKADAŞLAR BU BENİM İLK KİTABIM ACEMİLİK OLABİLİR ^^)

SARANGHAE

[Got7✔] Unending loveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin