Mark'ın Agzından:
İçeriye girdiğimde içerisi leş gibi koyuyordu. Başında içki şişeleri koltukta horuldayan biri vardı.
Koltukta yatan kişiyi yakasından tutup kaldırdım.
"Eunji nerde sen kimsin suzy nerde ! " daha ayılmamıştı o anki sinirle yüzünün tam ortasına yumruğu yapıştırıp " Eunji nerde !" dedim.O eliyle yüzünü tutup " Eunji o kim tanımıyorum " diyince tekrar üstüne çıkıp yumruk atmaya başladım.
"Sana Eunji nerde dedim " burnundan ve ağzından kan gelmeye başlamıştı . Arkadan jackson beni çekip "abi tamam öldürcen bir konuşmasına izin ver " dedi .
Ben geri çekip sanki kendisi çok farklı birşey yaparmış gibi onun yakasından tutup "bak ölmek istemiyorsan söyle Eunji nerde " o öksürüp kısık bir sesle " bilmiyorum nerde olduğunu bilmiyorum " diyince jackson dövmeye başlamıştı.
"Tamam yeter artık vurma söylicem nerde olduğunu " jackson durdu .
Ben neredeler diyince yeri bana söyleyip daha sonra tekrar öksürüp pis pis sırıtarak " çok geç kaldın Eunji şimdi işi bitirmiştir" deyince tüm hıncımla onu tekrar dövmeye başladım artık ölse bile umrumda değildi.Çocuklar bana " mark hadi bırak yeter gidelim " diyip çektiler. Söylediği yer pek uzakta değildi arabayı sinirden nasıl kullandığım belli değildi jia arkadan "mark sakin ol suzy bişey olmadı onu kurtarıcaz" diyince gözyaşlarımı tutmak dahada zorlaşmıştı.
Suzy Ağzından:
Gözlerimi açtığımda karanlık bir odada yataktaydım. Kimse yoktu kalkmaya çalıştım ama elim yatağa kelepçelendiği için kalkamadım.
Kapı gıcırtısı ve içeriye giren ışıkla ruh hastası elinde bir tepsiyle içeri girdi.
Ayaklarımı kendime doğru çektim ve kelepçeli olan elimi açmaya çalışırcasına oynatmaya başladım.
Eunji elindeki tepsiyle yatağa oturup acıkmışsındır diye düşündüm diyince " Aç falan değilim aç şunu gidicem!!" dedim.
Eunji söylediklerimi dikkate almadan çorbadan bir kaşık alıp ağzıma getirdiğinde diğer elimle elindeki kaşıkla berber elini fırlatım" Sana yemicem dedim bırak beni ben gitmek istiyorum!" diyince elindeki tepsiyi masaya bırakıp "hiçbir yere gitmiyorsun anladın mi " dedi.
Ben " bırak beni yoksa mark seni bulduğunda gebertir "diyince sırıtarak üstüme doğru yürüyüp " çok geç kaldı bu akşam bana ait olucaksın " başımı hayır anlamında sallayıp "hayır hayır sakin ben Mark'ı seviyorum seni değil " yatağa oturup yatağın yanındaki çekmeceden iğne çıkartıp " üzgünüm bebyim bu akşam benimsin " diyip iğneyi omuzuma batırdı.
İğnenin batmasıyla omuzumda ki acıyla o iğne neydi diyebilmiştim.
Tekrar sırıtarak " rahatlatıcı , suzy biliyor musun bana bunu içerideyken çok yaptılar akıllı uslu biri oluyorsun sakinleşiyorsun yanıma almıştım lazım olur diye iyiki olmışım dimi " gözlerimdeki yaşlar sürülerek cevap verdim " sen tam bir ruh hastasısın bırak beni lütfen yapma" demiştim.
Eunji beni altına alıp üstümü çıkarıp öpmeye başladı. İğnenin etkisiyle gücümü kaybetmiştim.
Gözyaşlarımı serbest bırakıp çıkmayan sesimle mark kurtar beni tek diye biliyordum .
Gözlerimi kapatıp olacaklara kendimi hazırlamıştım ki kapının açılmasıyla gözlerimi tekrardan açtım.
Mark gördüğümde göz yaşlarımın arsında bir gülümseme oluştu.
Mark Eunji alıp dövmeye başladı. Jia yanıma gelip bilegimi açtıktan sonra bana sarılıp nasılsın diye sordu .
Gözyaşlarım tekrardan aktı "tam zamanında geldiniz yoks---" jia bana sarılıp " tamam herşey geçti bitti biz burdayız " demişti.
Jia üstüme bişeyler giydirip beni odadan çıkartı. Çıktığım gibi kendimi mark'ın kolarına bıraktım takatim kalmamıştı gözlerimi daha fazla açık tutamayıp gözlerimi kapatım.
Gözlerimi açtığımda hastanedeydim. Tüm herkes odadaydı.
Yorgundum halen elimi tutan mark'ın elini hissedince mark dedim.
Mark başını kaldırıp bana bakınca gözlerimi açtığımı görmüştü.
"Bitanem iyi misin " dedi . Gözyaşlarım süzülürken " b ben ben çok korktu--" sözümü kesip yüzümü elinin içine alıp "tamam bak ben yanındayım bitti herşey bitti bundan sonra seni asla yanlız bırakmıcağım "diyip anlıma bir öpücük bırakıp eliyle gözyaşlarımı sildi.
Mark eve gitmek istiyorum beni eve götür dedim.
Mark tamam diyince tüm üyeler geçmiş olsun dediler ben teşekkürler diyince Bambam odaya girip "işlemleri hallettim eve gidebiliriz mark " dedi ve bana bakıp geçmiş olsun dedi .
Onada aynı şekilde teşekür ettikten sonra beni arabaya bindirdi mark arbada onun omuzuna başımı koyup sessizce ağladım tüm yol boyunca evin önüne gelince elimle gözyaşlarımı silip arabadan indim.
Mark'la berber odaya çıktım. Mark bana duşa girmek ister misin diyince evet diyip duşa girdim.
Duştan çıktığımda pencereden Güneş'in yeni doğduğunu fark ettim.
Mark beni yatağa yatırıp birbirimize sarılıp bana" seni seviyorum" ben başımı kaldırıp seni seviyorum diyince birbirimizi öpüp sarılıp yattık.
YENİ BÖLÜM GEÇ GELDİĞİ İÇİN SORRY
SINAV HAFTAM OLDUĞU İÇİN ATAMADIM . SARANGHAE ❤ 🐼😚
YORUM VE VOTE ATMAYI UNUTMAYIN
ÖZELLİKLE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM ¡¡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[Got7✔] Unending love
FanfictionSuzy |"kalbim ağırıyor nefes alamıyorum lütfen geri gel" Mark |"Sensiz bir dünya'ya ittiler beni bırak tekrardan sana kendimi aşık edeyim... --BİLİNMEYEN GERÇEKLER-- Mark×Suzy Kapak Tasarımı @nochucity