Hatırlatma/!!!
Odayı düzeltmek için üst kata çıkıcakken kapının alacaklı gibi çalmasıyla geri döndüm .
Tamam geliyorum patlama Jia geldim diyip kapıyı açtığımda gördüğüm kişi karşısında korkudan gözlerim kocaman oldu ve yutkundum.
Kapıda donup kalmıştım bu da nerden çıkmıştı beni nerden bulmuştu yoksa dün akşam ki mesajı atan oymuydu .
"Merhaba suzy beni içeri davet etmicek misin"Eunji'nin konuşmasıyla kendime geldim bu ruh hastasını içeriye almak tam bir delilikti .
"Git burdan " diyip kapıyı hızla kapattım. Korkudan elim ayağım titriyordu en son duyduğumda deliler hastanesine haps etmiştiler nasıl kaçmıştı .
"Aç kapıyı suzy yoksa kapıyı kırarım aç sana dedim aççc" diyip kapıyı tekmelemeye başladı.
Hızla ev telefonu alıp Mark aradım "mark çabuk eve gel-------" telefonun elimden alınmasıyla arkama döndüğümde Eunji arkamdaydı .
Lanet olsun ki balkon kapısını açık unutmuştum " A suzy ben senin için kalkıp buralara kadar geliyim sen ise kapıyı yüzüme kapa hiç senin gibi bir kıza yakışıyor mu " diyip üstüme doğru geliyordu.
Bense geri geri gidip " S- sen sen nasıl buldun beni " dediğimde duvara çarpmıştım.
Beni kendi ve duvarın arasına alıp boynuma nefesini dokundurup " seni almaya geldim beni özlediğini biliyorum " başımı diğer tarafa çekip "haa hay hayır bırak beni lütfen" dedim .
"Korkma sana zarar vermicem seni evimize götürmeye geldim" başımı iki yana sallayıp " bırak beni lütfen ben burda çok mutluyum " dediğimde saçlarımı geriye doğru atıp boynuma burnunu değdirdip kokumu içine çekercesine nefes olarak " hayır hayır sende beni özlediğini beni tekrar istediğini biliyorum " diyince bacak arasına vurup üst kata odama doğru koştum.
Odaya girip kapıyı kilitledim o ise merdivenleri çıkarak " bunu yaptığına pişman olucaksın suzy gel buraya!!!" sesi git gide yaklaşmıştı.
Telefonumu alıp tekrardan aradım mark telefonu açtığında gözlerimde süzülen yaşlarla "alo mark çabuk eve gel ne olur kurtar beni o burda " Eunji kapıya serçe vurup kapıyı açmamı söylüyordu deliye dönmüştü.
"Suzy ne oldu kim orda merak etme hemen geliyor----" allah kahretsin ki Eunji kapıyı kırmıştı içeriye girip telefonu elimden aldı.
Sesimin çıktığı kadarıyla bağırıp "mark kurtar beni!!!"bu söyledigime Eunji daha da sinirlendi telefonu ağzının önüne götürüp " seni pic hepsi senin yüzünden oldu Suzy bundan sonra rahat bırak o benim olucak bundan sonra o benim olucak " diyip telefonu kapatıp duvara fırlattı.
Bana bağırıp " neden o piçi aradın hıı neden!!!" bağırdığında titremiştim kısık bir sesle " çünkü ben onu seviyorum seni değ---" attığı tokatla yere düşmüştüm.
Elimi yanağıma götürüp "senden nefret ediyorum Eunji sen delisin " dediğimde hiç ummadığım bir tepki bana vermişti yanıma çöküp " özür dilerim özür dilerim isteyerek yapmadım affet " ayaklarımla kendimi geriye doğru itip ondan uzaklaşmaya çalıştım.
Bana tekrar yaklaşıp "benden kaçma suzy senin için geldim halen beni sevdiğini biliyorum " başımı iki yana salıyıp hayır hayır dedim.
Kapıdan içeri giren Jia görünce tam bağırıcaktım ki Jia sus işareti yapınca sesimi kestim .
Jia elindeki vazoyu Eunji'nin kafasına indireceği sırada gelen sesle ayağa kalkıp Jia'nın elindeki vazoyu alıp "O hoşgeldin Jia ama zamanlaman yanlış "diyip Jia duvara fırlattı piskopat Jia'nın kafası duvara çarpmasıyla yere düştü.
Hemen kalkıp jia'nın yanına gidip kaldırmaya çalıştım elimi kafasına verdiğimde kan geliyordu " hastasın sen Jia kalk lütfen jia " gözyaşlarımın akmasına engel olamıyordum.
"Eee!!! kalk gidiyoruz yeter artık "diyip beni kolumdan tutup sürüklemeye başladı "bırak beni bırak allahın cezası bırak !!! " durup bana " yaa gelmiyorsun öyle mi" beni sırtına almıştı piskopat
Ben gücümün yettiği kadar sırtına yumruk atıp yardım çığlıkları atıyordum.
Beni arabaya bindirdiginde mark'ın geldiğini gördüm tam mark diye bağırıyorken eliyle ağzımı kapattı.
Elini ısırıp "markkk---- kortoorrrr bonnooo" sadece mark diye bilmiştim.
Sol eliyle ağzımı kapatıp sağ elini arka cebine koyup çıkardığında elindeki iğneyi yukarı doğru kaldırıp " canını yakmayı istemezdim ama bunu sen istedin " boynumda hissettiğim iğneyle gözlerim ağırlaştı ve sonrası karanlık....
Mark'ın ağzından;
Suzy konuştuktan sonra hemen şirketten ayrıldım.
Eve geldiğimde kapı açıktı suzy sesini duyar gibi oldum hemen arkama dönüp etrafıma baktım ama kimse yoktu .
İçeriye girdiğimde her taraf darma duman olmuştu.
Evin içinde ne kadar Suzy diye bağırsamda ses veren olmamıştı.
Merdivenleri ikişer adımlarla çıkıp odaya girdiğimde yerde kanlar içinde yatan Jia gördüm.
Kucağıma alıp yatağa uzattım başını temizledikten sonra Jia gözlerini açmaya başladı.
Jia çıkmayan sesiyle "mark Mark suzy suzy" bardaktaki suyu Jia verdiğimde bir yudum alıp devam etti " Eunji suzy kaçırdı" ayağa kalkıp sinirden bağırarak "Eunji kim Jia o kim Suzy nerde " dedim.
Aşağıdan gelen sesle çocukların geldiğini anlamıştım. Çocuklar yanıma geldiklerinde " burda ne olmuş " diyen jackson baktım .
Jia jackson dönüp " Suzy kaçırdı " dediğinde tüm çocuklar nasıl kim diye soru sormuşlardılar.
Kesin sesinizi diye bağırıp konuşmaya devam ettim "Jia kim kaçırdı Eunji kim anlat" dedim .
Jia tek tek her şeyi anlattıktan sonra Bambam " eee bu piçi nerden bulucaz suzy nereye götürmüş olabilir " diyince jia baktım.
" bana dün bir konum atmıştı suzy al bu eve gel diye belki oraya götürmüştür" diyince hep beraber arabaya binip oraya gittik.
Atılan konum ormanın içinde bir evdi arbadan inip kapıyı çalıp " Eunji kapıyı aç kapıyı aç yoksa---" yoksası yok daha fazla dayanamayıp kapıyı kırdım.
YENİ BÖLÜM NASIL BEĞENDİNİZ Mİ?
BİR SONRAKİ BÖLÜM İÇİN KENDİNİZE İYİ BAKIN BYE 🙋🔗🔴🔵⚪⚫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[Got7✔] Unending love
FanfictionSuzy |"kalbim ağırıyor nefes alamıyorum lütfen geri gel" Mark |"Sensiz bir dünya'ya ittiler beni bırak tekrardan sana kendimi aşık edeyim... --BİLİNMEYEN GERÇEKLER-- Mark×Suzy Kapak Tasarımı @nochucity