Mark'ın arkadaşlarıyla tanışacağım için heycanlıydım . Kahvaltıyı beraber yapıcaktık onları daha fazla bekletmemek için banyoya gidip yüzümü yıkarken mark da odada üstünü değiştirecekti .
Ben yüzümü yıkadıktan sonra ellerimle saçlarımı düzeltip banyodan çıktım . Pat diye bayanyodan çıkınca ellerimle gözlerimi kapattım lanet olsun ki mark'ın üstünü değişeceğini unutmuştum "şeyyy ben---" ne diyeceğimi bilmediğim için tekrardan banyonun kapısını açıp içeri geri girecektim ki kendimi duvara yapışmış halde buldum ellerimi gözlerimden çektiğim de mark beni duvarla kendi arasına almıştı.
Onu o şekilde öyle görünce nabzım 2 katı atmaya başlamıştı hızla inip çıkan göğsüm
ve titreyen sesimle " benn bennn şeyyy unutmuşumm öźzz--" dudağımda hissettiğim parmakla susmuştum " birşey söylemen ve utanmana gerek yok daha fazla----" aşağıdan gelen sesle Mark'ı geri itip "bizi bekliyorlar hadi gidelim "diyip konuyu kapatmaya çalışmıştım .
Mark t-short giyinirken " yanıyorsun yanaklarına bak " diyince arkama dönüp soğuk ellerımi yanaklarıma götürüp sakinleşmeye çalışıyordum .
Yanağıma koyduğum elimi tutmasıyla "hadi inelim yoksa daha kötü şeyler olabilir "dedi .Gerçekten bugün ölebilirim kalbim düzensiz bir şekilde atıyordu merdivenlerden aşağı indiğimiz de Bambam yukarı doğru çıkıyordu beni görüp selam bile vermeden odasına girdi ona karşı nasıl davranacağımı bilmiyordum tamamen zamana bırakmıştım.
Mutfağın kapısında içeri girince bizi görüp kıkırdamaya başlamıştılar rezil oldum jackson çenesi yüzünden jackson "günaydın hoşgeldin suzy seni burda tekrar mark'la görmek çok güzel "
fesat jackson ne olucak " hoşbuldum teşekkürler" tanımadığım kişiler bana sıraya ellerini uzatarak "merhaba ben yugyeom "başımı memnun oldum anlamında saldım tatlı çocuktu "merhaba ben Youngjae" tatlı bir gülümsemeyle merhaba dedim . Sonra JR elini uzatarak "tatlı bir başlangıç için tekrardan merhaba " ardından JR aynı şekilde ikisi için düşüncelerim değişmişti onlara selam verdikten sonra sıra oppama gelmişti "merhaba ben jackson vahşi ve seksi olan" demesiyle kahkaha sesi evi almıştı.
Jackson'la birbirimize sarılıp " seni seviyorum oppa " dedim. Arkadan mark öksürüp " çaylar soğumadan kahvaltıya başlıyalım isterseniz " jackson sarıldığım için kıskanmişti onun bu hali beni mutlu etmişti .
Jackson pich simile atarak "o sakın kıskandım deme dostum " bunu söylemesiyle mark " tabikide hayır dostum ama daha fazla konuşmaya devam edersen dayak yiyecen " konuyu değiştirmek için "mark hadi ben acıktım " diyip mark'ın elinden tutup masaya oturtum
Herkes kahvaltısını yaparken ben tabağımdakilerle oynuyordum Bambam'ın gelmemesi beni üzmüştü onu düşündüğüm için iştahım kaçmıştı kulağımda hissettiğim nefesle " üzülme yorgun olduğu için odasında dinleniyordur " mark'a gülümseyip başımı olumlu anlamında salladım.Herkes kahvaltısını bitirince sofrayı toparlayıp salona geçtik mark yanına oturdum mark kolunu omuzuma atıp kulağıma fısır fısır bişeyler söyleyip beni güldürürken tüm üyeler bizi izliyordu " gençler hep böyle mutlu olun da biz sizi izlemekten yorulduk eğlenceli birşeyler yapalım" jackson'a bilmem bakışları atınca diğerlerine bakmıştı "tamam hadi o zaman filim izleyelim "herkes olumlu anlamda bakınca jackson korku filimi aramaya başladı .
Merdivenden gelen ayak selerine bakinca Bambam'ın mutfağa girdiğini görünce " mısır isteyen var mı filimle güzel gider " mark bana inanmamış bakışları atarken diğerleri " çok iyi olur " demişlerdi. Mutfağa doğru adım atarken Bambam konuşmalımıydım halen emin değildim mutfağa girdiğimde bana bakıp geri başını çevirmişti bardağa su doldururken ben mısır patlatmak için dolaplarda tencere ve yağ arıyordum "hoşgeldin nasılsın " ona doğru dönüp " teşekkürler iyiyim sen " bardağından bir yudum su alıp " iyi " dedi "neden kahvaltıya inmedin " bana bakıp " beni görmek istemesin diye düşündüm " bunu söyleyince hiç düşünmeden "hayır tamam tersi seni görmek istiyordum" Bambam bana boş gözlerle bakarken ona sarılıp " Sana inanıyorum söylediğim herşey için özür dilerim " dolan gözlerimi daha fazla tutamamıştım oda bana sarılıp saçlarımı okşarken " seni asla bırakmıcağım canıma sahip çıktığım gibi sana sahip çıkıcam artık üzülmiceksin " gözyaşlarımı silip tekrar sarılmıştı bana "hadi gözyaşlarını sil seni bu şekilde görmek beni üzüyor hadi berber mısırları patlatıp içeri götürelim yoksa birazdan hepsi buraya teker teker gelir " ellerimle gözlerimi silip Bambam'la tabakları alıp içeri geçtik .
"Hadi ama nerde kaldınız suzy sen bu hızla devam edersen mark aç kaldı ileride bu çocuğun halini düşünmek istemiyorum " jackson bana herkesin önünde laf mı sokmuştu "sen bizi merak etme oppa ben onda kendimede bakmasını bilirim " diyip jackson kafasına yastığı fırlatmıştım . Mark beni kendi yanına çekip " sevgilimden uzak durun hem sizene bizden " jackson daha fazla konuşmadan tamam susuyorum yoksa iki kişi bir olmuş beni dönersiniz diyip filimi açmıştı benle mark birbirimize sarılıp filim izlemeye başladık korkunç bir sahnenin çıkmasıyla benle Youngjae çığlık atmıştık . "Aşkım şuan kolumu cimcikliyorsun " ahhh gerçekten farkında değildim "özür dilerim mark" farkında olmadan yapmıştım tekrar tekrar aynı sahneler çıktığı için çığlık atıp mark'a sarılıyordum .
Filim bittiğinde akşam olmuştu resmen herkes yerinden kalkıp odasına gitmek için ayaklanırken " Youngjae beni bıraksana artık filim bitti korkmana gerek yok " Youngjae da korkudan JR sarılmıştı hep berber gülerken telefonuma gelen mesaj sesiyle çığlık atmıştım "aşkım telefonuna mesaj geldi korkma " yaa allah kahretsin telefonum titreşime girmişti gelen mesaj açtığımda özel bir numaradan gelmişti.●●●
YARIDA KESMEK ZORUNDAYIM DAHA FAZLA YAZAMADIM BİR SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE SİZİ SEVİYORUM 😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[Got7✔] Unending love
FanfictionSuzy |"kalbim ağırıyor nefes alamıyorum lütfen geri gel" Mark |"Sensiz bir dünya'ya ittiler beni bırak tekrardan sana kendimi aşık edeyim... --BİLİNMEYEN GERÇEKLER-- Mark×Suzy Kapak Tasarımı @nochucity