2.8

49 14 13
                                    

Camdan giren ışığın gözüme çarpmasıyla gözlerimi açtım. Mark kolarını belime dolamış uyuyordu. Diğer tarafıma dönüp saate baktığımda saat 12:35'di ne kadar uyumuşuz. Yorganı üstümden atıp kalkacağım sırada çıplak olduğum aklıma geldi.

"Günaydın aşkım " ona dönüp "günaydın" dedim.

Mark " rahat olabilirsin bizimkiler erkenden çıktılar evden " diyip sırıtmaya başladı "Sen ne zaman uyandın neden beni kaldırmadın"

"Yorgunsundur diye düşündüm uyandırmaya kıyamadım dün akşam baya yorulduk" dediğinde kızardım.

"Mark lütfen utandırma beni " yüzümü ellerinin arasına alıp "bunda utanılacak bişey yok artık bundan sonra birbirimize aitiz" diyip öptü.

"Mark hadi kahvaltı yapalım ben acıktım" dedim.

"Aslında biraz daha böyle kalabiliriz"

"Saçmalama kalk hadi geç oldu ne yapıyorsun sen "

" tamam tamam bişey yapmıyorum hadi kalk ilk önce sen duşa gir" işte ikinci kez kızarmama neden olan şeyi duydum.

"Kalkamam ilk sen kalk" diyince bana "ne yani utanıyor musun" başımı evet anlamında saldım.

" utanmana gerek yok ki ben dün akşam gördüm göreceğimi"

" ya mark uzatma hadi kalk"

"İyi tamam kalkarım ama bir şartla" diyip dudağını parmağıyla gösterdi.

" pis fırsatçı" dudağını öptüm öpmesnine de bırakmiyordu resmen dudağımı sömürüyordu.

"yoo moork borokksona yetoor" diyip omuzlarından tutup itmeye başladım.

Mark üstünü giyinip odadan çıkınca bende duşa girdim bornuzumu giyinip çıktım çünkü aynı elbiseleri hergün giyinmekten kokuyordu artık başka elbise de yoktu yanımda mark'ın dolabına yöneldim.

Dolabın içindeki valez dikkatimi çekti açıp baktıktım.

Gözlerimden alevler çıkıyordu valezin içinde kız kıyafetleri kıyafetlerin üstünde de sütyenler vardı.

Mark'ın dolabında ne işi vardı bunun yoksa beni bir başkasıylamı aldatıyordu istemsizce gözlerimden yaşlar dökülüyordu.

Elimin tersiyle gözyaşlarımı sildim hızlı bir şekilde sonra mark diye bağırmaya başladım.

"Marrk!!!!! çabuk buraya gel! Markk!!! "

Mark kapıyı sert bir şekilde açıp odaya girdi.

"Ne oldu niye bağırıyorsun iyi misin" bana bakıp " ne yani yine mi istiyorsun"

Ne diyor bu ne neyi istiyorum ben ahh bu beni delirticek "ne neyi istiyorum ben" dedim.

Gözleriyle üstümü işaret etti kendime baktığımda bornozlu olduğum aklıma geldi.

"Hayır saçmalamayı kes ve bana cevap ver bu valiz kimin!"

" hangi valiz "

" bu valiz hangisi olucak senin dolabında ne işi var hemde kız kıyafetleri var içinde!"

"Ha bu valiz mi"

"Evet bu kimin ki mark!"

" senin ki "

" ya mark sen benimle dalga mı geçiyorsun"

"Hayır bitanem"

"Bana bitanem deme ! Soruma cevap ver bu kimin!"

[Got7✔] Unending loveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin