"Dinliyorum seni bu kadar önemli olan şey nedir""Annen senin onu aradığın gün yani kavga ettiğiniz gün benim yanımdaydı sen öyle söyleyince hemen kalkıp yanına gelmek istedi çok endişeliydi senin kendine birşey yapacağını düşündü kalkıp koreye senin yanına gelmek için yolla çıktı." Mi Cha anlatırken gözlerinden gelen gözyaşlarını siliyordu.
***
Mi Cha ağlarken anlatması beni endişelendirdi gözyaşlarımı dudaklarımda hissediyordum.
"Y-yoksa anneme mi bişey oldu" ne kadar söylemek istemesemde beynim zorla sormam gerektiğini söylüyordu .
Mi Cha gözyaşlarını dudakları arasında akıyordu başını sallayıp " üzgünüm o öldü bir daha bizimle olmiyacak o gün trafik kazası geçirdi" dedi hıçkıra hıçkıra
Deliler gibi başımı iki yana salıyıp
" h-hayır hayyır o ölmedi yaşıyor" diyip Mi Cha bacaklarına kapıldım.Mi Cha " malesef hıck anne a-nemiz hıcķ yok artık" dedi.
Jia ve mark yanımıza gelip bizi sakinleştirmeye çalıştılar mark yanıma çöküp bana sarılıp saçlarımı okşayarak " sakin ol bitanem" mark döndüm.
"A-Annem hıck öldü hıck" mark yüzümü ellerinin arasına alıp gözyaşlarımı silerken başıma saplanan ağrıyla gözlerimi daha fazla tutamadım sonrası karanlık
Gözlerimi açtığımda yataktaydım odada tüm üyeler vardı Mark uyandığımı görünce yanıma geldi elimi tutu "nasılsın bitanem"
Gözyaşlarımı tekrar yol olamaya başladı "Annem hıck artık hıck yok" yerimden doğrulup marka sarıldım.
Mark bana kolarına dolayıp saçlarımı öpüp " üzgünüm bitanem" diyebilmişti sadece
Tüm üyeler teker teker geçmiş olsun dileklerini iletip odadan çıktı bir tek Bambam kalmıştı.
Yanıma gelip bana sarıldı " keşke yapabileceğim bir şey olsaydı üzgünüm suzy"
Bambam sarılması bana güç vermişti adeta " iyiki hıck iyiki yanımdasın hıck" diyip ona sarılmıştım bende
Bambam yerinden kalkıp elini Mark'ın omuzuna koyup " bir şey olursa seslenirsin" dedi ve odadan çıktı.
Mark yanıma oturup "biraz dinlen istersen sevgili----"
"Mark Mi Cha nerde"
" O aşağıda jia konuşuyor "
"Onunla konuşmak istiyorum"
Mark Mi Cha çağırmak için odadan çıkınca geriye doğru uzanıp gözlerimi kapatım.
Odanın kapısı açıldığında Mi Cha içeriye girdi sandalyeyi çekip yanıma oturdu.
"Ne zaman oldu"
" kazadan sonra hastanede kaldı 1 hafta boyunca sonra dayanıp gözlerini sonsuza dek kapadı"
" neden bana daha önce söylemediniz"
Elimi tutu" cesaret edemedim nasıl söyleceğimi bilemedim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[Got7✔] Unending love
FanfictionSuzy |"kalbim ağırıyor nefes alamıyorum lütfen geri gel" Mark |"Sensiz bir dünya'ya ittiler beni bırak tekrardan sana kendimi aşık edeyim... --BİLİNMEYEN GERÇEKLER-- Mark×Suzy Kapak Tasarımı @nochucity