We kregen te horen dat er iemand in het ziekenhuis is vedewenen. Ik wilko en vlad wilde gaan kijken wilko hat een plan om van stoel na stoel te verschuiven. Opeens horde we cooper aan komen. ik en vlad gingen snel naar de kamer waar de pasient is vermist. vlad zag verband met zand ik zag een foto en liet het aan vlad zien vlad maak snel een foto er van met zijn telefoon. toen gingen we trug naar de geheimen kamer. Vega zeg steeds zand windels dood zand windels dood keelin zeg zwijg. later bleef vega door gaan keelin klapte de boek dicht. Vlad zeg ik heb er meschien er een boek over zombies keelin zeg komen die in de woestijn voor vlad zeg soms we horde vega keelin dee de boek open ze zeg hou vega zeg volgens mij is het een mummie een mummie zeg vlad. Vega zeg waar de boek is er stond iets van bruin kruipt over de grond groen hulpet zij blauw loop gries schrijt zij. Wilko zag maar wat is die kleuren dan van hun haar. Vlad zeg iemand met blauw haar keelin zeg wat nou als het hun ook kleur is. Vlad zeg waaneer kruip je als ik jaag zeg wilko keelin zeg nee poedel als babby vlad zeg en waneer hupel je ik zeg als kind vlad zeg waaneer schrijt je als volwassenen zeg keelin. We kregen te horen dat sacha weg is en niet meer trug is gekomen wilko ging naar het ziekenhuis vragen of sacha daar is maar hij mocht niet naar binnen. Dus keelin ging als pasieënt wij gingen mee. Later horde we dat de dokter gaat wandelen dus vlad ik en wilko gingen er achter aan. later was er weet een pasieënt weg we gingen naar het ziekenhuis trug en we zagen dat keelin weg is dus ik verander in een vampier vlad ook en wilko in weerwolf we gingen naar de kelder opeens werd wilko gemummieviseert vlad pak keelin en we gingen op een veilige plek staan vlad lijd de mummie af. Keelin weet wat ze moet doen. ze zeg ben jij wel goed in ratsels de mummie zeg ja ik ben de beste. keelin zeg wat is de antwoord op je volgende ratsel de mummie zeg dat kan ik niet zeggen. keelin zeg als jij geen antwoord geef op deze ratsel verliesje en als je het zeg verlies je ook .
later stuurde we de mummie naar de onder wereld at ifiros en toen gingen we wat drinken.
JE LEEST
mijn leven in schemermeer
Fantasy#1 van catorogie elf dit gaat over britt ze komt opeens terecht in de dorp schememeer. want zal er gebeuren zal ze de nachtwacht ontmoeten. blijf ze mens?