vlad gaat vreemd?

189 1 0
                                    

Pov britt
Dus ik zat op de bank en vlad kwam er bij zitten met rose. Ik zag vlad aan rose haar haar zitten. Ik keek de andere kant boos op ik keek nog een keer naar hun nu zag ik vlad en rose een kus geven. Ik voelde tranen in mij ogen. ik ging naar de geheimen kamer en ging verdrietig op de bank zitten. Vega vroeg of alles goed ga ik zeg met tranen vlad is vreemd gegaan😢 vega zeg oeeii dat is niet goed. Keelin kwam er aan en trooste mij en vroeg wat is was vlad gaat vreemd met rose.
Wilko kwam er ook bij en vroeg het aan keelin wat er is met mij. Keelin zeg het verhaal aan wilko. Wilko zeg hoe kan hij dat doen jullie hebben veel samen gedaan😠.

Pov vlad
Ik zit samen met rose in het bos op een boom die om gezaagt is. Rose is knap en schattig maar voel me wel een beetje rot van britt. Rose gaf mij een kusje en zeg wat is er vlad?. Ik zeg niks er is niks en glimlacht☺ haar haar. Ik vroeg of we naar de herberg kunnen ja zeg rose en we liepen naar de herberg. Als we bij de herberg zijn zie ik britt. Ik zie dat ze gehuild heeft nu voel ik me echt rot. Maar kan het niet iets zeggen of vragen Omdat rose er bij is.

Pov britt
Ik zag vlad en rose aan lopen. Ik loop naar keelin en wilko en hielp hun buiten. Later ging ik naar binnen ik zag hun weer zoenen en ik pak een mes. En snee 1 keer en keek naar hun. En liep weer huilend weg keelin liep naar mij toe. En zeg gaat het nee zeg ik. Ik liet haar de snee zien ze schok erg. Ze zeg britt waarom😦 ik zeg door vlad en rose. Keelin zeg ik en vega en wilko gaan praten met vlad.

Pov vlad
Keelin zij of ik mee wilde komen. Ja zeg ik en liep met keelin mee naar de geheimen kamer. Keelin zeg ik en wilko en vega willen dat je het goed maak met britt. Ik liep naar britt's kamer ik klop en ik zeg ik wil het goed maken. Ze doet de deur open ik loop naar binnen.
Ik zeg sorry britt wat ik dee ik hou heel veel van jou. Het was mijn fout dat ik met rose vreemd ging. Sorry hoop dat je mij trug wil. Britt liet me iets zien ik schok. Was het zo erg zeg ik britt zeg ja ik was er kapot van. Ik geef britt een knuffel en zoenden haar.
Britt einigde onze zoen en zeg het is goed. Maar jij stuurt rose weg ik zeg okey. Ik zie rose staan ik zeg sorry rose maar je moet gaan ik heb weer verkering met britt. Rose zeg okey ik wens jou en britt veel geluk. En ze ging weg ik gaf britt nog een kus en britt ging naar buiten. Ik ben blij dat alles weer goed is tussen mij en britt.

mijn leven in schemermeerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu