een vampier met griep?

174 3 0
                                    

Pov Britt
Ik leg op bed vladimir is al naar beneden. Ik denk dat ik griep heb voel me niet goed opeens hoorde ik Helena klopen ik zeg dat ze kunnen mag komen. Ze zeg dat ik er ziek uit zie ze voel aan mij voorhoofd en zeg dat ik koorts heb. Ze zeg dat ik maar in bed moet blijfen ik doe dat ook. Ik kreeg soep van Helena hoop niet dat er look in zit😖. Opeens klopte vladimir op de deur ik zeg dat hij naar binnen mag komen. Hij kwam binnen en ging op de rand van het bed zitten.(moet op een bed leggen omdat Helena ook vaak kom. En kan niet zo maar in een kast hangen.) hij vroeg hoe het gaat gaat wel zeg ik tegen vlad. Vlad zeg ik haal een koude doek voor je hoofd en hij ging weg. 😍 omg vladimir is zo behulpzaam en zorg goed voor andere. Later kwam vlad en legte de koude doek op mijn voorhoofd. Opeens riep Helena vlad vlad zeg ik zie je zo weer beterschap. Ik lachte en zij dank je tot zo vladtje 😊 later in de middag kwam wilko hij zij dat er een wezen is. Ik zeg ik ga helpen in ston op Wilko zeg nee Britt jij blijf hier liggen. We hebben wel je amelet nodig om de wezen terug te sturen. Ik Dee mijn amelet af en geef het aan wilko en Wilko ging weer weg. Later kwam vlad binnen met mijn amelet hij geef mij amelet terug ik Dee het weer om. Later kwam keelin binnen met soep na het eten ging ik slapen vladimir gaf mij een kusje toen ik sliep.

mijn leven in schemermeerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu