Pov britt
Ik werd waker. ik pakte een handdoek en shampo en liep naar de douce. we hebben helaas geen douce in onze kamer. na het douce kleden ik me om ik trek aan een leren broek een zwarte t-shirt met een roze leren jas. ik liep naar beneden helena zeg goedemorgen. En ik moest helpen met alles klaar te zetten voor het ontbijt. Toen kwamen keelin wilko en vladimir naar beneden. Ben echt blij met vlad we hebben al 6 dagen verkering . ik ging naast vlad zitten hij is zo mooi snel sterk zijn ogen zijn lach wauw. Hoop niet dat er een wezen komt wil zo graag met vlad dansen bij maan licht. Ik vraag of vlad vanavond wil wanden bij maan licht ja zeg hij en hij glimlacht naar mij. Na het ontbijt ruimen ik en wilko de tafel op vlad moet buiten alles klaar zetten. Wilko vroeg britt weet jij of er een wezen is. Ik zeg nee wilko ik heb geen wezen gezien neschien keelin. Na het opruimen van de afwas ga ik vlad buiten even helpen. En ja hoor ik zag ik wezen lopen een vampier. Ik dacht wat doet een vampier hier nou alleen wat gaat hij doen. Ik zag hem iemand bijten het is niet ragule want anders was ik en vlad in zijn macht. Later merkte vlad het ook op dat er een vampier loop. Vlad zeg kom naar de geheimen kamer we gingen naar binnen vlad halde wilko en keelin. Ik ging naar binnen in de geheimen kamer ik zeg vega vega we zitten met een nachtwacht probleem. Vega kwam ook keelin wilko en vlad ik zeg vlad en ik hebben een vampier gezien in het dorp. Hij viel iemand aan vega zeg gewoon trug sturen we weten alles over vampieren. Onder tussen begint het donker te worden nog even en dan komt de maan licht. We zoeken de vampier we zagen hem zitten transfomeren zeg vlad keelin zeg at inferos! We miste hij rende snel weg. Later vonden we hem weer en nu gaat het lukken wilko dee look om hem heen at inferof! En we suren hem trug. Keelin en wilko gingen trug naar de herberg ik en vlad liepen door de bos. We stonden bij hele mooie bloemen vlad pakte mijn handen vast en we danste onder de mooie maan licht. Later gingen we hand in hand trug naar de herberg ik zeg slaapwel vlad vlad zeg slaapwel britt. Ik ging naar mijn kamer en liet me zelf op mijn bed vallen en viel in slaap.
JE LEEST
mijn leven in schemermeer
Fantasi#1 van catorogie elf dit gaat over britt ze komt opeens terecht in de dorp schememeer. want zal er gebeuren zal ze de nachtwacht ontmoeten. blijf ze mens?