Průvodce Baliérou

203 16 6
                                    

Vítej v Baliéře, jmenuji se Samuel a jsem zde, abych tě provedl tímto příběhem. Zároveň budu tvým pomocníkem, když si nebudeš vědět rady, jak přeložit zdejší jazyk, či nebudeš chápat něco z příběhu.

Na začátek bych ti mohl prozradit něco o vzniku naší drahocenné Baliéry.

Historie vzniku Baliéry: Před dávnými dobami, kdy modrý oheň žhnul uprostřed modré lucerny, žili lidé a kouzelní tvorové pospolu. Jednoho dne však plamen uhasl. Lidé začínali obviňovat kouzelné tvory a kouzelní tvorové zase lidi. To způsobilo v našem světě chaos, vypukla válka a bylo zde mnoho obětí. Královna Iris, která tomuto světu vládla, se již nevydržela dívat na tu spoušť a tak se rozhodla nadobro svět kouzelných tvorů a svět lidí od sebe oddělit. Pomohla tomu bariéra, která zabraňovala lidem průchodu k tvorům a naopak. Avšak, ještě předtím, než kouzlo provedla, zjevila se ji legenda, která se pro návrat rovnováhy stala důležitou.

Nyní tě provedu naší zemí, buď rád, že máš tuto možnost člověče, jelikož mnoho lidí tuto zemi běžně nespatří.

Zde ti přikládám mapu, která tě bude touto krajinou doprovázet, prosím neztratit ji, neboť tato mapa je pouze jedna jediná!

Zde ti přikládám mapu, která tě bude touto krajinou doprovázet, prosím neztratit ji, neboť tato mapa je pouze jedna jediná!

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Křišťálové město: Toto město je městem všeho. Žijí zde všechny druhy kouzelných bytostí pospolu. Převážně je zde většina drobných tvorů, jako například gnómů, skřítků, rarášků a podobně. Křišťálové město je také kolíbkou novorozených bytostí. Všechny bytosti se rodí zde.

Vlkodlačí les: Les jako vyšitý pro vlkodlaky, uprostřed tohoto lesa se také nachází vlkodlačí vesnička. Nachází se zde různé smečky, ačkoliv se zde vyskytuje i velký problém, který se týká teritoria. 

Elfovo město: Městečko, jenž oplývá neskutečnou krásou a bohatstvím. Nachází se zde nejváženější druh Baliéřanů a tím jsou elfové. Elfové zde mají vlastní vládu a samo Elfovo město tedy tvoří cosi jako samostatný stát. 

Temný les: V temném lese vás nepotká nic pěkného, pokud tedy nechcete zabloudit a nadobro v tomto lese zůstat. Pro tento případ doporučuji s sebou vzít dostatek jídla. Mlha je zde tak hustá, že je třeba i možné, že někam zahučíte a již se nedostanete zpět.  Vyskytují se zde i některé temné bytosti, jako například démoni.

Město víl: Jakpak to poklidné městečko. Vše je zde vyzdobeno květinami a ta vůně, jak ta krásně voní. Okolím se nese zvuk třepotu křidýlek, jak malých, tak velkých víl. Prozpěvují si jarní píseň, jelikož zde nikdy jaro nekončí.

Krajina ničeho: Nachází se zde, jak již vypovídá název, nic. Krajina je tady teda pokrytá zelení a táhne se tam, kam jen až vaše oko dohlédne. Na mapě tedy k Vesnici Mrtvého muže.

Vesnice Mrtvého Muže: Vesnička proslule známá tím, že zde přebývají mrtví tzn. duchové, zombie, ghúlové a různá podobná stvoření. Za normálních okolností se všichni tomuto místu vyhýbají, ale pokud tě to tam láká jít, nač čekat. Krajina je zde pustá a samý hrob, takže pozor ať nezakopneš.

Bariérův přístav: Kdysi snad hodně používaný, dnes už je spíše na okrasu.

Nuže lidský červe, toto by bylo k seznamování s tímto světem vše. Nyní se tedy přesuňme do příběhu, ale pozor! Je zde jedno důležité pravidlo. Při prožívání příběhu se bav, ale nenarušuj děj, jinak se stane něco zlého. 

Tajemství modré lucerny I.Kde žijí příběhy. Začni objevovat