Sabah olmuştu ama benim hâlâ uykum vardı.Yüzümü yıkamak için kalkmıştım o yumuşacık güzel yatağımdan.Yüzümü yıkadıktan sonra Mira ve Denize güzel bir kahvaltı hazırlamak için mutfağa girmiştim bi de ne göreyim Miradan beklenmeyecek çok güzel bir kahvaltı masası."Vay vay vay benim salak ikizim böyle kahvaltı hazırlar mıydı?"dedim ve der demez kafama terlik yedim "Birincisi ben salak değilim sensin o salak, ikincisi zıkkımlan diye güzel bir kahvaltı hazırladım, üçüncüsü de git Denizi çağır" demişti. Bende içimden belli kimin salak olduğu dedim çünkü sabahın erkeninden kalkmış kahvaltı hazırlamış salak işte. "Deniz,Deniz kalk çabuk deprem oluyor" endişelenmiş gibi yapıp uyandırmıştım canım arkadaşımı.Neden bilmiyorum ama böyle şakalar yapınca gerçekten çok eğleniyorum.Hepimiz masaya oturup kahvaltı etmeye başladık ilk defa patatesler iyi kızarmış ekmekleri yakmamış ve mutfak oldukça temizdi.Bu çok garipti.Bayada güzeldi,vay be bunlarıda mı görücektik valla Miranın böyle kahvaltı hazırladığını bilseydim ben dâvet ederdim hiç gerek yoktu o kadar ısrara.Okulumuzun başlamasına daha 1 hafta vardı biz yeni eve taşınıcağımız için zor toparlarız diye erken gelmiştik iyide oldu bence bu şehri bilmiyorduk çünkü.Bizde kahvaltıdan sonra biraz gezelim diye düşündük ve kahvaltımızı yapıp odalarımıza gidip hazırlandık.Ben siyah bir kot giyip üstüme kısa kollu beyaz bir t-shırt giymiştim ayakkabı olarakta beyaz bir spor ayakkabı giyip saçımı sadece taramıştım.Mirada aynı benimki gibi giyinmişti eee sonuçta ikiziz dimi.Deniz de beyaz kot bordo t-shirt ve siyah babet giymişti saçlarıda bizimki gibi salıktı.Artık İzmiti darma duman etmek için hazırdık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuza dek
Teen Fictionİyiki Deniz vardı benim hayatımda..... İlk defa kitap yazıyorum.İnş beğenirsiniz.....