Alışveriş merkezine gittiğimizde ilk alışveriş yapmadan önce biraz eğlenelim dedik. Ve bowling oynamaya gittik tam ayakkabılarımızı alıcakken Akın ve Arası gördük. Yanımıza gelip nbr dediler. E tabi bende Akını sevmediğim için duyabileceği bir şekilde "İnsanın istemediği ot dibinde bitermiş."dedim. O salak da güldü ve "Sanki gerçekten istemiyorsun dedi." imalı bir şekilde ama ben anlamadım.sonra Deniz bana bakarak çapkınca sırıttı.
Akın:Kızlar maç yapalım mı? Madem bowling oynamaya geldik biraz eğlenelim dimi?
Aras:Korktular galiba;)
Sera:Sizden korkan sizin gibi olsun.Hadi kızlar yenelim şu ukâlâları.
Deniz:Sera ukâlâ oldukları doğru ama bizim onları yenmemiz sence de garip değilmi?
Aras:Bak senin hem güzel hemde akıllı arkadaşın çok doğru bir şey dedi.
Mira ve ben aynanda "Sen kes sesini" demiştik.
Sera:Hadi görelim bakalım şampiyon kim olucak.
Mira:Kazanana ne yapılacak?
Akın:Akşam yemeği ısmarlansın.
Herkes onayladı ve ayakkabılarını giyip oynamaya başladık. Ben hâlâ Akına çok sinirliydim ve o hâlâ şaka yapma derdindeydi.Denize baktığımda ağzı kulaklarındaydı.Arasa baktığımda onun da öyleydi o anda oha dedim. Ve Denizi cimcikledim o da o anda bağırdı. Gerçekten millet deliye ben akıllıya hasrettim....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuza dek
Novela Juvenilİyiki Deniz vardı benim hayatımda..... İlk defa kitap yazıyorum.İnş beğenirsiniz.....