Eve vardığımızda çok fazla yorulmuştuk.Ama ben hiç uyumak istemiyordum.Bizim sınıfımızda ki Akın geçen gece gördüğüm korkunç şeye çok benziyordu,yani göz rengi kaşlarının şekli saçının rengi ve şekli,bence geçen gece gördüğüm kişi Akın dı bunu Denize söylemeliydim.Denizi odama çağırdım biraz konuşmak için,Mira çok yorgun olduğu için yatmıştı.Denizinde benim gibi hiç uykusu yokmuş o yüzden neredeyse 03.40 a kadar konuştuk. Denize geçen gece gördüğüm kişinin Akına çok benzediğini söyledim ama Deniz sadece güldü ve saçmalama dedi sonra eskilerden konuşup konuşup güldük,biraz da sinir olduğumuz kişilerin hesaplarına bakıp çekiştirdik saate baktığımızda çok geç olduğunu gördük yarın yine okul vardı ve acaba nasıl uyanacaktık.Denizle birlikte yatmıştık ve sabah kalktığım da kendimi yerde bulmuştum saate baktığımda okula geç kalıcağımızı anladım ve hemen Deniz ve Mirayı kaldırıp giyinmeye başladık.Okula vardığımızda daha ders başlamamıştı ve bizim karnımız çok açtı o yüzden kantine gidip bir şeyler alıp masaya oturup yemeye başladık.Sonrada yanımıza Akın geldi.
Akın:Sera şakamı beğendin mi?😏
Sera:O şakayı senin yaptığını biliyordum.Afferin çok güzel bir şaka yaptın mobel ödülünü sana vermeliyiz.😠
Dedim ve Denize ben sana ne dedim bakışını attım.Sonrada masadan sinirli bir şekilde kalkıp sınıfa gittim çok fazla sinirlenmiştim Akına.ardımdan Denizgil geldi arkasındanda Akın gelmişti ve bana bakarak sırıtıyordu.Deniz de sinirlenmişti ve Arasa
Deniz:Çok komikti gerçekten yaptığın şaka bravo.
Diyip alkışlamıştı. Tüm sınıf bize anlamayarak bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuza dek
Teen Fictionİyiki Deniz vardı benim hayatımda..... İlk defa kitap yazıyorum.İnş beğenirsiniz.....