Witajcie jestem Wirdżinia Rebeka Cassidy, a moimi rodzicami są dementorzy. Przez całe swoje życie mieszkałam w Azkabanie. Jednak w tym roku moje życie ma się zmienić, bo wreszcie będę chodzić do Hogwartu. Jutro mam jechać do szkoły magi na 5 rok, nie boję się, że nie nadąża z materiałem, bo dotychczas miałam nauczanie indywidualne. Jak na mój wiek jestem ponoć bardzo zdolna, bo potrafię wyczarować patronusa, ale nie wyczarowywałam jeszcze cielesnego, bo to zagraża moim rodzicom. Nikt nie wie jakim cudem jestem podobna do człowieka, a nie do dementora.
Ja jestem niebieskooką blądynką. Od kiedy po raz pierwszy poszłam na Pokątną interesuję się mugolami. Czytam o niech książki i dzięki temu zaczęłam używać internetu. Prowadzę bloga o modzie dla czarodziejskiejskich nastolatków. Nikt nie zna mojego imienia i nazwiska, bo wszędzie podaję swój pseudonim- CrazyGirl.
Kiedy Dumbledore nas odwiedzał, powiedział, że mam w sobie bardzo dużo mocy. W tedy dał mi książki i pomoce naukowe do magicznej szkoły. W tym roku mamy przerabiać animagów, dla mnie to będzie pestka, bo sama jestem animagiem i zmieniam się w białą klacz rasy andaluzyjskiej. W domu uczył mnie sam dyrektor szkoły, ponieważ on jedyny w Hogwarcie umiał się nie poddać moim rodzicom.
Teraz siedzę na wieży astronomicznej w Hogwarcie. Dzisiaj tu przyjechałam, bo jutro ma być rozpoczęcie roku szkolnego. Ja już nie mogłam wytrzymać w domu. Dumbledore dał mi mapę Hogwartu dzięki której wiedziałam gdzie jestem, bo dyrektor ją zaczarował.
Jest już późno i poszłam do swojego pokoju. Moja sypialnia była nie duża. Jasno szare ściany i jasne panele mogły przytłaczać jednak pioletowe dodatki na białych meblach i fioletowa pościel na jednoosobowym łóżku nadawały przyjaznego klimatu wnętrzu. Naprzeciwko łóżka było duże okno dzięki któremu miałam widok na bijącą wierzbę.
Przebrałam się w piżamę i położyłam się na łóżku biorąc się za czytanie książki. Nawet nie pamiętam kiedy poszłam spać.
°°°
Hej w tym rozdziale przedstawiłam wam główną bohaterką opowiadania.- Wirdżinie Redlink.
Niedługo drugi rozdział.
HUNCWOTKA-LILY
PS. W mediach Wirdżinia.(Po poprawie)
CZYTASZ
Córka dementorów
FanfictionNajochydniejsze istoty w świecie magi. Czy one mogą mieć córkę? Jak tak to jak to dziecko będzie żyć? Wirdżinia Cassidy jest córką dwójki dementorów. Trzy lata temu dostała list z Hogwartu, ale jej rodzice nie chcieli jej tam puścić. Dopiero teraz z...