Στο πανω μερος ειναι η φωτογραφία της Μαρίνας.❤
You just want attention.You don't want my heart...
Και αυτο είναι το ξυπνητήρι μου.Εχω βάλει αυτό τον ήχο γιατί ας πούμε ξυπναω με πιο πολύ όρεξη.Ειναι 7:30 και πρέπει να σηκωθώ για να ετοιμαστώ να παω σχολείο.
Αφού χουζουρεψα λίγα λεπτά πήρα την απόφαση να σηκωθώ.Ανοιξα την ντουλάπα μου να βρω τι θα φορέσω (είμαι αναποφασιστη σε αυτή την περίπτωση).Αφου βρήκα τι θα φορέσω πήγα να πάρω πρωινό και μετα να φορέσω τα παπούτσια μου.Τελειωσα και άρχισα τον περιπατο για το σχολείο.
Έφτασα και εκει βρήκα τα κορίτσια να μιλάνε.
"Καλημέρα κορίτσια πως είστε;"
"Καλημέρα αγάπη καλά εσυ;"
"Όπως κάθε μέρα!"τους είπα αφού αφού πότε δεν γίνεται κάτι το σημαντικό!
Τις άφησα και προχώρησα στην τάξη να αφήσω την τσάντα μου.Εκει ήταν η Έφη που μου σπάει τοσο πολυ τα νεύρα γιατί νομιζει ότι είναι όμορφη!Τα αγόρια τρέχουν από πισω της επειδή είναι ευκολη!
"Καλημέρα Μαρίνα"είπε με αυτο το σπαστικό υφακι!
"Καλημέρα"της είπα και δνε συνέχισε την κουβέντα.Ευτυχώς γιατί δεν έχω όρεξη πρωινιατικα να μιλάω με αυτή.
Είναι αρχές Μαΐου και σε 2 εβδομάδες αρχίζουν οι εξετασεις.Πρεπει να αφοσιωθώ στα μαθήματα γιατι είμαι Δευτέρα Λυκείου και εχει πολύ διάβασμα.
"Ντρινννν Ντρινννν"
Χτύπησε το κουδούνι για προσευχή.Αφου τελειώσαμε πήγαμε στην τάξη και έκατσα οπως πάντα 3 θρανίο μέση.Διπλα ήρθε και έκατσε η Κατερίνα.Ειναι μια απο τις κολλητές μου.Την γνώρισα στην πρώτη Γυμνάσιου και απο τότε ξέρουμε τα πάντα η μια για την άλλη.Ειναι ένα υπέροχο άτομο.
Μπήκε μέσα η Παπαρήγα που μας κάνει έκθεση.Ειναι πολύ βαρετή στο μαθημα της αλλά είναι καλός άνθρωπος μπορώ να πω.
.........
Και έφτασε στο τέλος άλλο ένα κουραστικό 7ωρο.Πηρα την τσάντα μου και άρχισα να την διαδρομή προς το σπίτι.
Γεια σαςς.Αυτο είναι το πρώτο μου κεφάλαιο και η αρχή δεν έχει κατι το σημαντικό.Στην συνέχεια όμως αναμένονται πολλές εκπλήξεις!Θα με βοηθήσετε πολύ αν βάλετε αστέρι και σχολιάσετε!Τα λέμε σύντομα❤❤
YOU ARE READING
Ξένοι ή...μήπως και όχι;
Teen FictionΗ Μαρίνα είναι ένα νεανικό κορίτσι 16 ετών.Ολα στην ζωή της κυλούν ομαλά μέχρι που ένας συμμαθητής με τον οποίο δεν μιλάνε καθολου μέσα στο σχολείο μπαίνει στην ζωή της.Μετα απο αυτό η Μαρίνα ερωτεύεται για πρώτη φορά και αυτό το καλοκαίρι της θα τη...