Η Ισμήνη άργησε να φύγει γιατί ουτε και εμείς δεν καταλάβαμε πως πέρασε η ωρα!Έχει πάει 11 και πάω να κανω μπάνιο.Αφου τελείωσα έβαλα μια πετσέτα γύρω από το σωμα μου και πήγα στο δωμάτιο μου.Επιασα το κινητό και μπήκα Facebook να δω μήπως έχω καμία ειδοποίηση επειδή έχω να μπω ώρες.Μονο 2 είχα και αυτες απο κάτι ομάδες.Ετσι ξανα πήγα στο μπάνιο να στεγνωσω τα μαλλιά μου.Επειτα πήγα πάλι στο δωμάτιο μου και φόρεσα τα εσωρούχα μου και τις πιτζάμες μου αφου σε λίγο θα έπεφτα για ύπνο.Καληνυχτησα τους γονείς μου και έπεσα στο κρεβατι.Δεν έχω και πολύ όρεξη σήμερα.Ειναι που θελω κάποιον να με αγαπ...τι σκέψεις είναι αυτες που κάνεις βραδιάτικα Μαρίνα συνελθε!Πφφφ πρέπει να συγκεντρωθώ στα μαθήματα και να αφήσω τα αγοράκια να περιμένουν!Μεσα στις σκέψεις μου με πήρε ο ύπνος...
Άνοιξα τα μάτια μου και ειδα ότι είχα ξεχάσει να κλείσω το παράθυρο εχτες το βράδυ και ετσι οι ακτίνες του ήλιου έμπαιναν στο δωμάτιο.Γυρισα να δω το ξυπνητήρι και ήταν 6:45.Τοσο νωρίς και νυστάζω.Αλλα δεν μπορώ να ξανακοιμηθω είμαι σίγουρη.Εκατσα λίγο στο κρεβάτι και κοιτούσα το ταβάνι χωρίς να σκέφτομαι τίποτα.Μετα απο 20 λεπτά σηκώθηκα από το κρεβάτι και πήγα στο μπάνιο.Βρηκα ρούχα ντύθηκα και έφτιαξα πρωινό.Για να περάσει η ώρα άνοιξα το κινητό και χαζεψα λιγο στο internet.7:45 τότε ξεκίνησα να πάω σχολείο αφού δεν είχα και τίποτα αλλο να κανω.
"Καλημέρα Μαρινακι"μου είπε η Κατερίνα κάνοντας βόλτες στο προαύλιο.
"Καλημέρα"της είπα και πήγα προς στην τάξη.Τα υπόλοιπα θα τα πουμε εκεί.Με το που μπήκα μέσα ειδα τα αγόρια να κάθονται πάνω στα θρανία και να συζητάνε για μπάλα και τέτοια.Ο Αλεξ ο συμμαθητής μου με κοίταζε περίεργα όμως.Τον τελευταια καιρό με κοιτάει κάπως αλλά δεν δίνω σημασία.Ετσι κανουν όλα τα αγόρια.Με αυτόν καλά καλα δεν μιλάμε.Ειμαστε σαν ξένοι.Δεν εχει γίνει κάτι αλλά δεν τυχαίνει να μιλήσουμε.Τελος πάντων ας σε πάω εξω στα κορίτσια.
YOU ARE READING
Ξένοι ή...μήπως και όχι;
Teen FictionΗ Μαρίνα είναι ένα νεανικό κορίτσι 16 ετών.Ολα στην ζωή της κυλούν ομαλά μέχρι που ένας συμμαθητής με τον οποίο δεν μιλάνε καθολου μέσα στο σχολείο μπαίνει στην ζωή της.Μετα απο αυτό η Μαρίνα ερωτεύεται για πρώτη φορά και αυτό το καλοκαίρι της θα τη...