Αφού έφτασα σπίτι έκατσα και έφαγα.
"Ντρινν"το σταθερό τηλέφωνο χτύπησε και πήγα να το ανοίξω.Τοτε άκουσα την Ισμήνη να κλαίει και να μου λέει ότι πρέπει να συναντηθούμε επειγόντως.Της είπα να περάσει το απόγευμα από το σπίτι μου να τα πούμε.Τι έγινε και είναι τόσο χαλια;Δεν γίνεται έτσι εύκολα...Ας περιμένω και θα μάθω σε λίγο.
(Η Ισμήνη είναι η κολλητή μου εδω και πολλα χρόνια.Με εχει και την έχω βοηθήσει πολύ αυτα τα χρόνια.Ειναι ο άνθρωπος που μπορώ να μιλήσω ανοιχτά για ολα τα θέματα και ξέρει να δίνει καλές συμβουλές.)Πήγε 7 και άκουσα την πόρτα να χτυπά.Μπηκε μέσα και ειδα τα μάτια της πρισμενα από τα κλάματα.Πήγαμε αμέσως στο δωμάτιο μου.Εχω τόσο περιέργεια να δω τι έγινε.Αν έχει να κάνει με αγόρι αυτός που την πλήγωσε δεν θα μου ξεφύγει.
"Τι έγινε γιατί είσαι ετσι;"της ειπα και την ειδα να είναι έτοιμη πάλι να κλάψει.
"Ο Παναγιώτης..."είπε και εχω κακο προαίσθημα!
"Ναι τι;"
"Βρήκα μηνύματα μέσα στο κινητό του με την Εφη"και άρχισε να κλαίει.Κατι ειχα καταλάβει αλλά δεν πήγε εκεί το μυαλό μου.Την ηλίθια!Πάντα θέλει να χωρίζει αυτους που είναι καιρό μαζί γιατι δεν αντέχει να βλεπει ότι κάποιος άλλος είναι ευτυχισμένος και όχι αυτη!
"Μην κλαίς τώρα δεν αξίζει.Ειναι ένας μ@λ@κ@ς και πρέπει να τον ξεγράψεις από την ζωή σου.Αν σε αγαπούσε πραγματικά οπως έλεγε μετα απο αυτους τους 4 μήνες δεν θα έκανε μαλακιες.Αλλα μάλλον σε ήθελε για να λέει ότι έχω κάποια επειδή δεν μπορούσε να κάνει τίποτα με καμια.Σόρρυ φιλενάδα αλλά είναι ένας μπάσταρδος που το μόνο που ήθελε είναι να περνάει την ώρα του!"δεν άντεχα να μην της τα πω...την εχει πληγωσει πολύ τον τελευταιο μηνα αλλά αυτό δεν έπρεπε να της το κάνει επειδή κοπέλα σαν την Ισμήνη δύσκολα να βρεις.Αυτος όμως τι έκανε;Πήγε με αλλη για αυτό πρέπει να προχωρήσει γιατι δεν κάνει καλο στον εαυτό της.
"Δεν το περίμενα να το κάνει αυτό.Πιστευα ότι ήταν διαφορετικός.Οτι δεν θα με πληγώσει σε τέτοιο σημείο!Τι χαζή που ήμουν.Έπρεπε να φανταστώ ότι σε αυτήν την ηλικία τα αγόρια είναι τόσο ανώριμα!Τι περίμενα ερωτες και λουλούδια.Πφφφ"έπρεπε να το καταλάβει κάποια στιγμή ότι δεν ήταν για αυτήν ο Παναγιώτης.
"Ευτυχώς που το καταλαβες!Έλα εδώ βρε χαζο"της ειπα και ήρθε στην αγκαλια μου και πάλι άρχισε να κλαίει.Δεν μπορώ να την βλέπω έτσι!Σε αυτη την κατάσταση ήταν πάλι πριν 3 χρόνια με έναν άλλον βλάκα.
"Μην στεναχωριέσαι για τους καθυστερημένους.Δεν είναι αυτοί για σενα.Το ξέρω ότι σου είναι δυσκολο να τον ξεπεράσεις αμέσως αλλά πρέπει να το προσπαθήσεις.Και αν ξαναγυρίσει πίσω εσυ πρέπει να έχεις την ψυχική δύναμη να του πεις οχι και τότε θα πληγωθει όπως σε πλήγωσε και αυτός!Μπορεί οχι σε τέτοιο βαθμό αλλά θα πληγωθει πιστεψε με!"της είπα και ειδα μια ανακούφιση μέσα στα μάτια της.
"Τι θα έκανα αν δεν είχα και εσένα να μου τα λες αυτά"μου είπε και έσκασε ένα χαμόγελο!
..........
Γεια σας!Αυτό το κεφάλαιο πιστεύω να σας άρεσε!Ήταν κάτι τελειως διαφορετικό από το προηγούμενο!Θα με βοηθήσετε πολύ αν βάλετε αστεράκι και σχολιάσετε.Τα λέμεε❤🌟
ESTÁS LEYENDO
Ξένοι ή...μήπως και όχι;
Novela JuvenilΗ Μαρίνα είναι ένα νεανικό κορίτσι 16 ετών.Ολα στην ζωή της κυλούν ομαλά μέχρι που ένας συμμαθητής με τον οποίο δεν μιλάνε καθολου μέσα στο σχολείο μπαίνει στην ζωή της.Μετα απο αυτό η Μαρίνα ερωτεύεται για πρώτη φορά και αυτό το καλοκαίρι της θα τη...