Μπαίνω σιγά σιγά μέσα στο σπίτι για να μην ξυπνήσω τους γονείς μου.Παω γρήγορα στο δωμάτιο μου,κλείνω την πορτα και πέφτω με δύναμη στο κρεβάτι.Δεν εχω συνειδητοποιεισει ακόμα τι έγινε.Πραγματικά ήταν η πιο όμορφη στιγμή που έχω ζήσει μέχρι τώρα.Ένιωσα την καρδιά μου να πάει να σπάσει.Το στομάχι μου έγινε κόμπος.Οι πεταλούδες που λένε...Νομίζω ότι ερωτεύτηκα για πρώτη φορά.Αχ είμαι τοσο χαρούμενη!Θέλω αυτον τον άνθρωπο να είναι δίπλα μου καθε στιγμή.Τον αγαπω...
Ξύπνησα το πρωί και ειδα ότι είχα κοιμηθεί με τα ρούχα από εχτές. Φόρεσα αμέσως πυτζάμες και πήγα στο μπάνιο να ξεβαφτω.Ευτυχως οι γονείς μου δεν κατάλαβαν τίποτα!Άνοιξα το κινητό μου και ειδα ότι είχα 5 κλήσεις απο τον Άλεξ.Τον πήρα αμέσως τηλέφωνο!
"Παρακαλώ;"είπα
"Καλημέρα πριγκίπισσα!"Μου είπε και ένιωσα πάλι αυτες τις πεταλούδες...
"Καλημέρα.Τι κάνεις;"
"Τώρα που μιλάω μαζί σου πολύ καλα"
"Χαίρομαι!Και γω καλα μόλις ξύπνησα"
"Εγώ δεν κοιμήθηκα όλο το βράδυ.Σε σκεφτόμουν.Και τώρα Είμαι σαν ζόμπι"
"Χαχαχα πέσε κοιμήσου τώρα"
"Εντάξει αφού σε άκουσα και ξέρω ότι είσαι καλά θα κανω μια προσπάθεια"
"Ωραία όταν ξυπνήσεις πάρε με τηλέφωνο.Φιλάκια"
"Σε αγαπώ πολύ"και τότε το έκλεισε.
Μου είπε ότι με αγαπά.Δεν το πιστεύω .Θα τρελαθώ!Πρέπει οπωσδήποτε να τα μάθει ολα η Ισμήνη.
"Έλα Ισμήνη"
"Έλα αγάπη μου τι κάνεις"
"Τέλεια.Πρεπει να σε δω από κοντα να σου πω τα χθεσινά"
"Αχ ωραία ναι θες να παμε καμία βόλτα το απόγευμα;"
"Ναι ωραία 6 και ελα σπίτι μου να φύγουμε μαζί"
"Εντάξει τα λεμε"
Πήγε 6 και ακόμα δεν με εχει πάρει τηλέφωνο.Μαλλον θα κοιμάται.Αα μόλις ήρθε η Ισμήνη και φύγαμε να παμε να κάτσουμε στο πάρκο.
"Άρχισε να λες τα πάντα με λεπτομέρειες παρακαλώ"μου είπε και άρχισε να γελά.
"Λοιπόν πήγαμε και κάτσαμε στο καινούργιο μπαρ.Εκει δεν έγινε τίποτα.Μετα φύγαμε και οπως με γυρνούσε στο σπίτι στα σταμάτησε και μετά ξέρεις...."
"Όχι δεν ξέρω για αυτό συνέχισε"
"Ε να φιληθηκαμε"
"Αλήθεια;Μπράβο ρεεε!Για πες πως ένιωσες;"
"Ένιωσα τόσο υπέροχα πραγματικά.Τον αγαπώ πολύ και νομίζω ότι με αγαπάει και αυτος.Είναι αρχη ακομα αλλά είμαι σίγουρη ότι όλα θα πάνε καλα!"
"Αχχ τέλεια μωρό μου"
Και τότε χτυπάει το τηλέφωνο μου!Αυτός είναι!
Κλήση
"Γεια σου μωρό μου"μου είπε και κατάλαβα από την φωνή του ότι ξύπνησε τωρα.
"Γεια σου τωρα ξύπνησες εε;"
"Ναι μόλις"
"Ωραία τι κάνεις;"
"Ετοιμάζομαι"
"Για που;"
"Να έρθω να σε βρω θελω να σε δω"
"Αχ τι ωραία ειμαι στο πάρκο με την Ισμήνη αλλά θα φύγει σε λίγο και θα είμαστε μόνοι μας"
"Ωραία σε ένα τέταρτο είμαι εκει"
"Εντάξει σε περιμένω"
"Οκ αγάπη μου"
"Τα λέμε ββυ"
Τέλος κλήσης
"Λοιπόν Ισμήνη σε ένα 15 θα φύγεις γιατι θα έρθει ο Άλεξ"
"Καλά θα σας αφησω πιτσουνακια μου"είπε και γελάσαμε και οι δυο
Μετά από 15 λεπτά
Ωχ να τος αυτός είναι!Είναι τόσο όμορφος γαμωτο.Δεν μπορώ να πάρω τα μάτια μου από πανω του!
"Λοιπόν εγώ φεύγω.Θα σε πάρω μετά τηλέφωνο ξέρεις εσυ!
"Εντάξει τα λεμε"και ετσι έφυγε η Ισμήνη από το μέρος μας
Ερχόταν σιγά σιγά όλο και πιο κοντά ο Αλεξ και την ώρα που είναι 2 μέτρα μακρυά μου αισθάνομαι κάποιον από πίσω μου.
"Γεια σου Μαρίνα"
........................
Γεια σας.Μετα από καιρο αποφάσισα να ανεβάσω κεφάλαιο.
Πιστεύω να σας αρέσει.Και μην ξεχάσετε να βάλετε αστεράκι και να σχολιάσετε.Ευχαριστώ όσους με στηριζουν!Μπορεί να είναι λίγοι αλλα μου έδωσαν την θέληση να συνεχίσω πάλι το βιβλίο💕Τα λεμε γκαιζζ💖
YOU ARE READING
Ξένοι ή...μήπως και όχι;
Teen FictionΗ Μαρίνα είναι ένα νεανικό κορίτσι 16 ετών.Ολα στην ζωή της κυλούν ομαλά μέχρι που ένας συμμαθητής με τον οποίο δεν μιλάνε καθολου μέσα στο σχολείο μπαίνει στην ζωή της.Μετα απο αυτό η Μαρίνα ερωτεύεται για πρώτη φορά και αυτό το καλοκαίρι της θα τη...