➡ Düğünde damat ,kayın validesi tarafından karşılanır.ayakları yıkanır ve bal ikram edilir.
➡En sonunda gelin ve damat müzik eşliğinde evlerine gönderilir ayrıca ilk kez eve girecek çiftler eve sağ ayaklarıyla girerler.
➡Gelinin kıyafetlerinden damat sorumludur.Gelin saree denilen gelenek kıyafetlerini giyer törene gelirken gelinin üzerinde gündelik kıyafet olur daha sonra damatın sunduğu kıyafet giyilir.
➡Hint astrolojisinde "Navamsa" adı verilen evlilik hatitasına baktırılır ve evlenilecek çiftlerin yaşamı bu haritayla kontrol edilir. Ve ileride çıkacak sorunların da belli olduklarına inanırlar ve evlilik öncesi bu olay hala devam ediyor.
➡ Düğün bitiminde gelin ve gelinin akrabaları kendilerine hint kınası sürerler
➡Gelin ve damat düğün yerinde yakılan kutsal ateşin etrafında 7 kez dönerler ve masalarına doğru koşmaya başlarlar neden mi? Eğer masaya ilk kim oturursa o evde o kişinin sözü geçeceğine inanılır.
➡Geline iyi şans getirmesi için gelinin akrabaları geline kına sürer ve gelin kına çıkana kadar hiçbir iş yapmaz.
➡Genellikle düğüne davet ettikleri kişi sayısı 500-1000 arası değişir fakat dinlere göre de değişebilir.
➡Düğünde en leziz yemekler ikram edilir.
➡Düğün sonlarına doğru geline ve damata uğur ve şans getirmesi için pirinç atılır.
➡Bazı Hristiyan kökenli hindu aileleri düğün arabalarına swastika
Denilen haç tarzı bir şey takılır ve swastika nın anlamı: mutlu hayat demektir.
Arkadaşlar benden bu kadar hintliler düğündeyken bunları yapıyormuş lütfen beğenin bunları çok zor yazdım çok araştırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİNDİSTAN HAKKINDA HER ŞEY ~2~ FINAL
RandomHindistan hakkında herşey bu kitapta hindistan hakkında her şey kitabının 2.serisi.