Hindistan ın 2 ölümcül hayvanı

98 5 0
                                    

NEHİR AĞZI TİMSAHI
Nehir ağzı timsahları avustralya dan
Endonezya,malezya ve doğu Hindistan'a kadar nehirlerin denize karıştığı  ve yarı tuzlu denizlerde bulunurlar tatlı su nehirlerinden vr bataklıklardan  hoşlandıkları için köylere yakınlardır.Hindistanda 1980 yılının sonlarından beri  nehir ağzı timsahlarının kayıtlara geçmiş  30 kurbanı bulunuyor büyük ve ürkütücü olmalarına rağmen avlanıyorlar.Eski zamanlarda çok olduklarına rağmen gün geçtikçe insan yerleşimi çoğaldığı için sayıları düştü.

Eski zamanlarda çok olduklarına rağmen gün geçtikçe insan yerleşimi çoğaldığı için sayıları düştü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Resimde gördüğünüz gibi bir araba boyunda... yetişkin erkekler 7 metre 400 kilo ağırlığına kadar ulaşabilirler. birçok timsah gibi nehir ağzı timsahları da suyun altından sinsice avlanır. Sadece gözleri ve burun delikleri görünür, vücutlarının geri kalanlarını suda tutarlar. Hedeflerine yaklaşınca, kaslı kuyruklarının tek bir itişiyle hızlıca fırlayarak kurbanın üstüne atılırlar. Sığır gibi büyük avlar bile bu pusuya yatan avcı ve kuyruğunun yarattığı kuvvetten sağ kurtulamaz.
HİNT KOBRASI
Pakistan, Nepal, Sri Lanka, Bangladeş ve Hindistan’ın neredeyse her yerinde bulunurlar. Köylerdeki pirinç tarlalarında ve şehir içindeki evlerde bile… Uyum sağlama yetenekleri çok yüksek olan bu yılanların favori yiyecekleri fareler oldukları için insanlara bu kadar yakınlardır. Her yıl yaklaşık 10.000 kişiyi  sokarlar.
Kobra,kışkırtılınca  vücudunun ön üçte birlik kısmını kaldırıp uzun ve esnek boyun kaburgalarıyla esnek cildini gererek boynunu şişirir.Hayvan bi anda çok büyük görünür.Çok güçlü olan nörotoksit ısırıgı sinir sinyallerini engelleyerek avının solunumunun durmasını sağlar ve kolayca avlar
Bu yılan avına ne kadar zehir vereceğini kontrol etme yeteneğinde
Hem ısırır hem de kafa atabilme yeteneğinde en değişik yönü ise zehir vermeden kuru bur ısırık verir.

Çok güçlü olan nörotoksit ısırıgı sinir sinyallerini engelleyerek avının solunumunun durmasını sağlar ve kolayca avlar Bu yılan avına ne kadar zehir vereceğini kontrol etme yeteneğinde Hem ısırır hem de kafa atabilme yeteneğinde en değişik yönü is...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İnsanlar kobra yılanını süslü derisi için avlıyor.Bu deri dünyada en çok pahalı olan bir deridir. Bu yüzden Hint hükümeti nesillerinin tükenmesini önlemek için kobra derilerinin ihracını yasaklamaya ve her yıl yakalanan yılan sayısını sınırlamaya çalışmıştır.

Arkadaşlar aslında 12 tane vardı ben yazmaktan çok yoruldum ve 2 tanesi yazdım 😃

HİNDİSTAN HAKKINDA HER ŞEY ~2~ FINALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin