OSMANLI İLE HİNDİSTAN

117 7 4
                                    

Arkadaşlar merhaba daha hızlı okumanın için kısaltarak yazıyorum.
OSMANLI İLE HİNDİSTAN
yıl 1912,İngilizler hindistan'ı işgal eder ve Hindistan kralı osmanlı'dan yardım ister ve tabii Osmanlı bu yardım teklifini boşa çevirmezve birlikte 350 kişilik bir  askeri gemiyle
Hindistan a gönderir 350 kişilik birlikten 20 tanesi yolda hastalanır ve şehit olur,Kalan 330 Osmanlı askeri hindistan'da girmeyi başarır ve İngilizlerle savaşmaya başlarlar. Mühimmatı yeterli olmayan Osmanlı askeri birkaç günlük mücadeleden sonra teknolojik donanıma sahip İngiliz askerlerine karşı yenik düşerler ve askerlerimizin 40 kişi İngilizlere esir olur diğerleri de savaşda şehid olur savaş bittikten sonra bu 40 Osmanlı esir askerlerini İngilizler gemide çalıştırmaya başlarlar.Bir İngiliz gemisi Avustralya ya geldiğininde  esir 2 Osmanlı askeri kaçmayı başarır bir süre sonra  adı Karadeniz diyarından menteşoğlu Abdullah olan,baba mesleği dondurmacılığa başlar.Karahisar diyarından tarakçıoğlu Mehmet de baba mesleği kasaplığa başlar.

1918'de Avustralya Çanakkale ye asker çıkarır bizim iki Osmanlı olanları duyar ve hemen buluşurlar durum değerlendirmesi yaparlar biz Osmanlı askeriyiz  ve avustralya da yaşıyoruz Avustralya devleti osmanlı devletine savaş açmış ve bizim ülkemiz işgale gitmiş bundan dolayı biz de Avustralya ya savaş açalım derler ve avustralya ya mektup yazarlar;
"Sayın Avustralya başkanı ekselans hazretleri,biz iki Osmanlı askeri ülkemizde bulunuyoruz duyduk ki devletimiz Osmanlı ya Avustralya devleti olarak savaş açmış ve Çanakkale ye asker göndermişsiniz bundan dolayı iki Osmanlı askeri olarak bizde Avustralya devletine savaş açmış bulunmaktayız.Bu bir Osmanlı fermanıdır ekselansları bilgilerine duyurulur".

Karahisar diyarından tarakçıoğlu Mehmet ve Karadeniz diyarından menteşoğlu Abdullah iki Osmanlı askeri Sydney 'in 250 km uzağında
Karlı dağlar denilen bölgede önce virajlarda tren tatlarını sökerek 3 tren devirirler  ve 3. Tren de askeri mühimmat bularak silahlanırlar aynı bölgede 8 karakol basarlar ve karakoldaki askerlerin tamamını vururlar ne olduğunu anlamayan Avusturya devleti o mektubu atan askerleri iyice araştırırlar ve savaşa girerler  osmanlı'dan 2 asker şehid edilir.

HİNDİSTAN HAKKINDA HER ŞEY ~2~ FINALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin