4.Bölüm

798 37 6
                                    

Hala partideydik, Ege'nin biz müdür odasında olan çocukla yani Demirle dans etmemizi izlemesinden sonra, Demir benim bileğimden tutarak arkadaşlarının yanında götürmesi çok değişikti. Arkadaşları bana sempatik bir şekilde tanışmıştı ve sık bir şekilde sohbet ediyorduk ki, Demirin sanki beni kıskanmış gibi davranarak "Cenk artık o çeneni kapa." dediğinde Cenk üzgün bir şekilde "Ama abi noldu ki?" dediğinde Demir'in dedikleri sanki hoşuma gitmişti. "Çünkü kardeşim, yengenle bu kadar konuşman hoşuma gitmiyor."diyerek belimden tutup kendisine daha çok yakınlaştırdığında gruptaki erkeklerin bize sırıtarak baktı. Demir kulağımdan çıkan bir kaç saçı kulağımın oraya koyduktan sonra "Benimle gelir misin?" dediği zaman kafamı sallayıp eve girmiştik. Yukarıda bir tane odaya girdiğimiz zaman içeri yürürken kolumdan çekip, kapıya yapıştırarak "Bak güzelim. Abine olanları biliyorum. Abinle biz arkadaştık. İnanmıyorsan telefonuma bakabilirsin. Ayriyetten abin, o olayın olucağını biliyordu. Bu yüzden son kez bana, neler olduğunu anlatan bir video attı. Ege ile konuşmanı istemiyorum çünkü abinin ölmesine sebep olan çocuk Ege." dediği zaman titreyerek ağlamaya başlamıştım. Yere çöktüğüm zaman hala inanmıyordum. Demirin bana sarıldığı zaman, daha çok ağlamaya başlamıştım.

" Bu olamaz inanmıyorum." diye sayıklarken, Demir cebindeki telefonu çıkartıp, abimin son kez Demir'e yazdıklarını okutup, Bana ve Demir için çektiği videoyu izletmeye başlamıştı. Video nerdeyse 15 dakikalıktı. Sinirden kudurmuş bir halde "Ege'yi öldüreceğim. Ne pahasına olursa olsun onu kendi ellerimle öldüreceğim." dediğim zaman Demir odanın kapısını kilitleyip, beni yatağa taşımaya başlamıştı. Yatağa yavaş bir şekilde yatırdığı zaman yanıma yatıp "Güzelim, şuan içindeki nefreti anlıyorum. Fakat her şeyin bir zamanı var. Şimdi mantıklı düşünüp, abinin intikamını almalıyız." dediği zaman kafamı sallayıp "Haklısın Demir, sana teşekkür ederim." dediğimde gamzelerini göstererek "Teşekkür dilemen için bir neden yok." dediğinde bende onun beline sarılarak "Senden teşekkür diliyorum çünkü iyiki hayatıma girmişsin ve bana doğruları göstermişsin" dediğim zaman gözlerini benim gözlerime dikerek "Ben senin hayatında eskiden de vardım. Beni görmesen bile hayatım boyunca seninle beraberdim Deryam" dediği zaman Demir'in bana Derya diyerek kim olduğunu anlamıştım. Biz birbirimize gülümserken, dudaklarımu onun dudaklarına hapsederek çocukluk aşkımı bulmuştum.

Biliyorum şimdilik kısa oldu ve birazcık fazla romantik ilerledik. Ama emin olun ilerki bölümlerde daha çok Aksiyon daha az aşk olucak. Bu arada bu kısa olsa bile ben müsait olduğum zamanda 4. Bölüme devam ediceğim.

Erkek LisesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin