Bölüm. 9

11 5 0
                                    

Ceren Soylu
O kızla kavga ettikten sonra hemen odama girip kapıyı kilitledim, ondan herşey beklenir.

Ondan korkuyor muyum ?

belki biraz

ama bunu belli etmemem gerekiyor. Ama hala aklım almıyor o kız nasıl katil olur. Ama benim ki de nasıl birşeyse o kızdan herşey beklenir. Off sıkıldım ben yaa ismini de bilmiyorum. Acaba beni arkadaşlarıyla felan tanıştıracak mı?
Onun çevresini merak ediyorum. Gerçi dünkü kavgamızdan sonra benimle konuşur mu onu da bilmiyorum ama ben yine de sorucam. Aklıma ne gelirse bu gün sorucam. Ne yapacağı ne cevap vereceği umrumda değil .Benim içimi dökmem gerekiyor. Meraktan çalicam yoksa.
Ben böyle düşüncelere dalmışken depoda zaman bayağı hızlı geçiyor. Akşam olmuş. Ailemden nefret ederek gerçek ailemi merak ederek,o kızın bana birşey yapmasından korkarak, rimelimim bitmesi sonucu başlayan üzüntümle yine akşam oldu. Yapacak birşey olmadığı için elime telefonumu aldım. Bir sürü mesaj gelmiş acaba kimden,tabikide sahte ailemden. Hala yüzsüzce bana mesaj atıyorlar inanamıyorum. Onların mesajlarını ve aramalarını engelleyerek telefonumdan sildim. Ve vakit geçirmek için galeriye girdim sahte ailemle çekindiğim o mutlu aile tablolarına baktıkça öfkem artıyordu. Onlarla olan bütün fotoğraflarımı sildim. Artık onları unutmalıydım. sonuçta onlar benim hiçbirşeyim değillerdi. Fotoğrafları sildikten sonra telefonumu tam çantama koyacakken şarzımın azaldığını gördüm. Allahtan yanımdan şarz aletimi eksik etmem ama heryerde priz bulmak kolay olmuyor heleki böyle bir depoda.
Böyle bir depoda priz aramam, o kızın bana dediği gibi 'zengin, şımarık züppelere' göre bir davranıştı. Ben priz bulma ümidiyle elime şarz aletimi ve telefonumu alarak yatağımdan kalktım. Eğile kalka heryerde saçma bir şekilde priz ararken o odanın önünde olduğumu farkedip koşarak uzaklaştım. Bu depo bayağı büyüktü. Allahım hala deli gibi priz arıyorum ama bir priz bile bulamadım. O kızın odasının önünden geçerken konuşma sesleri geliyordu. Normalde kapı dinlemem ama o kızı dinlerim. Kapıya kulağımı yaklaştırıp duymaya çalıştım. Konuşmalardan anlaşılıyorki o kız beni birine anlatıyordu. Benim hakkımda konuşuluyorsa benimde orda olmam gerekiyor. Kapıyı çalmadan içeri daldım. Dalmaz olaydım. Bu adamın burda ne işi var yaa. Daha da önemlisi bu kızla ne işi var. O kız bana kızgın bir şekilde bakarken, o adam da beni tanımışcasına bakıyordu.
O kızın bana bağırmasıyla o adam ve ben ona baktık.
- burası benim odam hem sen niye odandan çıktın hadi odandan çıktın niye buraya geliyosun. NİYE !!
Yoksa yine o odaya girdin ve bana hesap mı sorucaksın. Diye bağırırken sözünü kestim. Onun kinin aksine ince bir ses tonuyla konuşmaya başladım.
- telefonumun şarzı az kaldı, şarz aletini takabileceğim bir priz arıyordum. Sağa Sola bakınırken senin odanın önünde olduğumu farkettim. Dışarıdan sesleri duydum. Benden bahsettiğini anlayınca içeri girdim hepsi bu. Bu kadar büyük tepki vermeni gerektirecek birşey yok. Dedim ve o adam konuşmaya başladı.
- asi sen bu kızı nereden buldun. Senin dediğin gibi zengin züppenin, şımarığın tekiymiş. Senin böyle tiplerle işin olmazdı. Hayırdır. Dedi.
ne yani kızın adı asi mi.  tam kendine göre bir ismi var. Neyse benim ona sormama gerek kalmadı. Sorsaydım cevap verirmiydi onu da bilmiyorum ama iyi oldu öğrendiğim. Allah allah yaa bu adam kendini ne sanıyor da benim hakkımda böyle konuşuyor acaba. Çok sinirlendim şu an. Neymiş asinin böyle zengin züppe şımarıklarla işi olmazmış. Asi midir nedir onun bana zengin züppe demesine alıştım ama bana başkası böyle söyleyemezdi. Bu duruma müdahale etmeliydim. Hemen söze girdim.
- benim adım zengin züppe değil ceren bu bir.ikincisi ben sizi nereden tanıyorum.dedim aslında onu tanıyorum ama şu an tanımıyor gibi davranmam gerekiyordu. O adam konuşmaya başladı.
- sen beni tanıyor olamazsın ceren hanım. Hem sen beni tanıyorsan benim de seni tanıyor olmam gerekiyor öyle değil mi. Zaten seni tanımakta istemiyordum ama kendini tanıttın.dedi.bu sefer asi hemen atladı konuşmaya.
- benim babamın senin gibi züppelerle işi olamaz. dediği zaman kocaman bir kahkaha attım. Asi o adamın kızı yani o adam asinin babası öylemi hahah. Ufak atta civcivler yemlensin asi. O adamı tanımasam yutturacak babası olduğuna. Bunu yapmayacaktın asi, beni çok hafife aldın. Peki o zaman oyunu senin kurallarına göre oynayalım. Hadi bakalım ceren artık bu asi zengin züppenin kim olduğunu görsün. İkisi de bana şaşkınca bakarken açıklama yapma gereği duydum.
- yani hiç benzemiyorsunuz da bir an inanamadım. Bu arada asiciğim artık bana ismimle hitap edersen sevinirim dedim ve odadan çıktım.
Allahım hala elimde telefonum ve şarz aletim vardı.  Ben gerçekten bayağı garip biriyim. Neyse şimdi gidip uyuyum yarın bi çaresine bakarım.

3 TehlikeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin