Multimeyda:Ceren Soylu
Ceren Soylu
Of ceren of hem dışarı çıkıyorsun, hemde yakalanıyorsum, ardından eve hapsediliyorsun off.
Cam kırılma sesi miydi o ?
- kim var orda, heyyy kim var dedim.
Ses yok. Ay ceren kızım hırsız felan varsa evde sana 'evet evde biri var ben varım, ben hırsızım da evinizde değerli bir şey varsa çalmaya geldim' mi diyecek yok artık.
Ayy ama şimdi ciddi düşününce Aaaa evde biri var şimdi ve ben yalnızım, ayy keşke asi olsaydı. Umarım fazla uzaklaşmamıştır.
Böyle şeyler neden hep benim başıma gelmek zorunda.- asiiiii evde biri vaaar.!!
Avazım çıktığı kadar bağırdım yakınlardaysa kesin duymuştur.
Umarım duymuştur, lütfen duymuş olsun. ..Ama asi ya duymadıysa yukarda her kim varsa o duydu. Aşağı inip beni yakalayabilir. Bunu göze alamam.
Ben yukarı çıkıp onun bana birşey yapmasına fırsat vermeden ben onun üstüne atlamalıyım.
Merdivenleri hızla çıktığımda soluk soluğu kalmıştım.
Ayyy cidden biri var ve şu an arkası dönük, beni fark etmişmidir acaba.
Ceren bu saatten sonra kaçışın yok.
Ya sen ya o. Ve tabikide bu sen olmamalısın. Arkasından gidip boynuna atladım ve kolumla boğazını sıkmaya başladım. Ama bir darbeyle yere yapışacağımı hesap etmemiştim.Yerde yarı baygın bir şekilde yatarken asinin sesini duymamla içimdeki korku gitmişti.
- cereeen nerdesin, beni duyuyomusun, iyimisin.
Demekki sesimi duymuş ve bana yardım için gelmişti.
Son gücümle onun beni duyup bulması için bağırdım.
- asiiiiiiii
Ahhh çok canım yanıyordu. Lütfen bul beni asi lütfen diyerek ağlıyordum. Şu an olduğum durumdan korktuğum için değil. Canım çok yandığı için ağlıyordum.
Ben ceren soylu böyle kötü bir sonla ölemezdim ölmemeliydim. Hayır, ben ölmicem asi beni bulacak yani umarım bulur. Olamaz yaa. Lanet olası neden hala gelmedi. Kısık göz kapaklarımla odanın kapısını görüyordum. Ohh sonunda kurtarıcı meleğim geldi. Ama benim daha fazla dayanacak gücüm kalmadı. Göz kapaklarım yavaş yavaş kapanırken en son hatırladığım asinin sesi ve bir erkek sesi.
Sonrası karanlık......Hastanede Asi Sevgi Yenilmez'den
En son cerenei iki saat önce ameliyata aldılar. Cam kırıklarını temizlemek için. Ah ah bu kızdan artık kurtulamam. En yakın zamanda ona eğitim vermeliyim. Bu işlere bulaşamaz ama en azından kendini korumalı. Asla bu işlere girmemeli.
Kapı sesini duymamla düşüncelerimden sıyrıldım.
- durumu nasıl kenan.(doktor)
- biraz daha iyi asi. Şimdi normal odaya alıcaz. Ama bu kıza bunların nasıl olduğunu bana bir ara anlatıcaksın. Cam kırıklarını temizlemek bizi bayağı yordu.
- tamam tamam meraklı doktor ,
Bir ara anlatırım. Onunla konuşabilir miyim ?- konuşabilirsin asi ama sana son birşey sormak istiyorum.
Bu Sosyetenin en şımarık,burnu havada, her istediğini hemen elde etme şansı olan, heryerde adını duyabileceğimiz Ceren Soylu değil mi.- oha kenan amma övdün kızı. Ama doğru söze ne denir. Haklısın doğru bildin meraklı doktor. Bu kız Ceren Soylu ama benim tabirimle zengin züppe. Şimdi soruların bittiyse artık ben şu zengin züppeye bi bakayım.
Diyerek yanından uzaklaştım.
Vay bee bizim zengin züppeye bak sen. Gerçek ailesi orta halli bi aile. Sahte ailesi en zenginler listesinde. Vay canına bee kızdaki şansa bak.
Bunları düşünürken cerenin kaldığı odanın önünde olduğumu farkettim. Ve onun gibi hemen odaya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3 Tehlike
ChickLithayat hikayeleri ve ileride başlarından gelecek olan olaylar. Acaba başları dertten kurtulacak mı? Hayatlarının geri kalaninda neler yaşayacaklar?HİÇBİR KIZ BU KADAR ANORMAL OLAMAZ. @yagmurgzli ve @kafam_gizemlikz6