Asi Sevgi Yenilmez
Off gece gece kim bu yaaa.allah kahretsin mert arıyor.- gece gece ne var mert. Biraz insaf yaa bende insanım geceleri bende uyuyorum yapma bunu bana.
- asi ahmet abi.
Dedi ağlayan bir ses tonuyla. Bu çocuğun bu huyunu hem seviyorum hemde nefret ediyorum.- ne oldu yine sarhoş mu oldu ?
- vedatın adamları ahmet abiyi vurdu.
- neee
- asi hemen gelmelisin lütfen.
- ta..tamam hemen geliyorum.
Deyip telefonu kapattım.Umarım zengin züppe uyuyordur. Hemen üzerime siyah jeanımı giydim. Belki adamları bulup işkence ederdim çünkü gece gece uyandırıldım. Saat daha 1 yaa inanamıyorum.
Neyse ki ceren uyuyor. Hemen kucağıma aldım.
Oha ne kadar hafif bu kız. Zengin züppe işte formunu koruyor, diyet felan yapıyordur anlamsızca.
Şimdi niye uyandı bu.
- asi senin burda ne işin var.
Cevap verdim mi ? Tabiki de Hayır
- ben niye uçuyorum. Yaa cevap versene yoksaaaaaa !!!!!!
Beni 32 yerimden bıçakladın gelinlik giydirdin ve ağaca mı ascaksın.
Yoksaaa.....- sus yoksa gerçekten söylediklerini yaparım.
Aramızda bu konuşma geçerken arabaya gelmiştik.onu arka koltuğa atıp bende şoför koltuğuna geçtim.
- nereye gidiyoruz.
- sus artık suuuus.
Diye bağırınca sustu oh bee dünya varmış. Onu benim diğer eve görürcem korksun biraz.YARIM SAAT SONRA
Sonunda eve geldik.
- artık arabadan in istersen. Koltukların rahat olduğunu biliyorum ama artık onlara veda etmelisin.
Al şu anahtarı eve gir. Ben gelicem
Ben yokken sakın dışarı çıkma ceren.- tamam ne zaman gelirsin.
- belli olmaz hadi gir eve.
Tamam şimdi yürüyor,el salladı ve eve girdi. Tamam gidebilirim. Yada bu kızdan herşey beklenir. Evden felan çıkar şimdi başıma iş.
Arabayı ilerletip köşede durdum ve inip evi gözlemeye başladım. Tamda tahmin ettiğim gibi zengin züppe çıktı buraya doğru geliyor. Beni görmeden ilerledi.- dur bekle ceren hanım.
Deyip aniden arkasına geçtim ve ağzını kapattım.
Ahggggg elimi ısırdı. Elimi hissetmiyo olmam normal miiii ?
Bu sefer de tekmelemeye başladı.
Artık elimi ağzından çekip ondan bir iki adım uzaklaştım.
Oda bana döndü.- ben sana dışarı çıkma demedim mi
- a..a..asi. senin ne işin var burda.
- allah allah bide hesap soruyor. Sen önce benim soruma cevap ver. Ben sana dışarı çıkma dedim ama sen ne yaptın çıktın. Asıl senin burda ne işin var.
- tamam kabul suçluyum oldu mu istediğin cevap bu mu. Zaten yine allığımı dağıttın.
- cereeen ben burda ne diyorum sen bana allık diyosun. Başlatma allığına. Ver bana anahtarı eve gir ve sakın çıkma sana ikinci defa güvenemem hadi yorma beni daha gecenin bu saatinde yapmam gereken o kadar çok şey var ki inan bana bide seninle uğraşamam.
Evet zengin züppe eve girdi kapıyı kilitledim anahtar da bende.süper. artık gidebilirim.arabaya doğru ilerlerken cerenin çığlık sesi geldi .
- Aaaa !!! Asiii yardım eeeettt.
Hemen kapıyı açıp içeri girdim. Lan kim benim evime girer ve cerene saldırır. Hemen cerene seslendim.
- cereeen nerdesin.
Tekrar çığlık attıktan sonra sesi kesildi.hemen üst kata çıktım. Cereni görüyordum ve arkasında bir adam duruyordu adama doğru yaklaşım omzundan tutup kendime doğru çevirdim. Hay ananı yaaa bu nerden çıktı şimdi. "sennn" diye inledim.bu rüzgardı.
Pis pis sırıtıyor şerefsiz.- seni burda görmeyi beklemiyordum.
Dedi
- bende dedim bende.burnumdam soluyarak.
O da ne ceren yerde yatıyordu.
- ona ne yaptın diye çemkirdim rüzgara.
- ben birşey yapmadım. Hiç sana göre bir arkadaş değilmiş bir darbeyle yere yapıştı. O kadar sert vurmamıştım aslında diyerek yumruğunu gösterdi.
Cerene dikkatle baktığımda dudağının kanadığını gördüm. O ne öyle cerenin bayıldığı yerde cam kırıkları vardı. Hemen rüzgarı iterek cerenin yanına gittim.off kızım yaa niye yanlız bırakıyorsun ki sol tarafı kolu dizi her yeri kanıyordu. Sinirle ayağa kalktım- nedense bu hiçte bir yumruk işine benzemiyor.dedim
Şu an ona dalmak istiyorum çok sinirliyim. Benim cerene bu kadar üzülmemem gerekir ama üzülüyordum.Kız perişandı hemde benim yüzümden.
Yumruğumu sıkıp rüzgarın karnına ve yüzüne bir saniye arayla yumruk attım ve yere yığıldı.- anlaşılan seninde ondan bir farkın yok deyip allah ne verdiyse daldım.
Ama cerenin sesiyle zaten bayılmış olan rüzgarın üzerinden kalktım.
İnliyordu heryeri acıyor olmalı.
Hemwn kucağıma alıp arabaya bindirdim.hastaneye götürmem gerekiyordu.
Aklıma ahmet abi geldi ama neyse onun yanında mert vardı onunla haberleşirdim. Cereni hastaneye yetiştirmeliyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3 Tehlike
Chick-Lithayat hikayeleri ve ileride başlarından gelecek olan olaylar. Acaba başları dertten kurtulacak mı? Hayatlarının geri kalaninda neler yaşayacaklar?HİÇBİR KIZ BU KADAR ANORMAL OLAMAZ. @yagmurgzli ve @kafam_gizemlikz6