Bully - 1

267 36 8
                                    

PANG !

Pipi Taehyung dilempang sehingga dia tersungkur . Taehyung tetap kaku memandang lantai dan tidak memandang siapakah yang melempangnya itu . Bibirnya diketap menahan amarah dan air mata .

" Aku suruh kau jual body kau je .. Itu pun susah sangat ke ? " tanya si pembuli bernama Jung Hoseok .

Taehyung tidak menjawab soalan Hoseok malah dia mendiamkan diri . Makin membuat Hoseok panas melihat Taehyung berdiam diri . Hoseok cangkung di hadapan Taehyung . Tangannya mencengkam pipi Taehyung .

Jelas nampak air mata Taehyung laju membasahi pipinya .

" Alololo dia nangis yee .. Meh sini OPPA hilangkan air mata itu .. " Taehyung dengan segera menepis tangan Hoseok .

" J-j-jebal .. Jangan paksa saya .. " kata Taehyung dengan lemahnya . Hoseok duduk di hadapan Taehyung . Sememangnya dia adore dengan body Taehyung ketika pertama kali Taehyung menjejakkan kaki ke sini .

" Kalau kau tak nak , nak ke aku sebarkan tentang kau dah kena f*ck dengan aku ? Nak ? " ugut Hoseok . Taehyung dengan segera mengelengkan kepala . Hoseok memegang pipi Taehyung dan Taehyung menepisnya .

Hoseok cuba banyak kali untuk memegang Taehyung namun Taehyung menepisnya .

" Geng ! Angkat dia ! Aku dah lama bersabar dengan dia ! " kata Hoseok kepada dua orang kawannya .

Mereka anggukkan kepala dan memegang kedua lengan Taehyung . Taehyung meronta-ronta untuk diminta dilepaskan .

" Jangan ! Lepaskan saya ! Jebal juseyo .. " Mereka berdua mencampakkan Taehyung ke atas tilam lompat tinggi . Pintu stor sukan dikunci dari luar . Kini tinggal Hoseok dan Taehyung sahaja . Taehyung mengesot kebelakang apabila Hoseok datang ke arahnya .

" Ini padah kalau kau tolak permintaan aku ! " Hoseok terus membuka tali pinggangnya . Taehyung sudah geleng apabila dia tahu nasibnya .

**

" HOSEOK !! " jerit Taehyung . Taehyung memandang sekeliling . Peluh dingin membasahi dahi dan badannya . Kisah silam dan hitam itu menghantuinya lagi .

Taehyung memeluk lututnya bila dia ingat balik kisah itu . Dia dipaksa untuk melayan nafsu Hoseok . Dia terpaksa !

" Arghhh !! " Taehyung membaling bantal ke merata tempat .

Kenapa nasibnya perlu jadi begini ? Kenapa ..

I cuma perlukan readers yg sporting . No bash . Vote dan komen okay ?

Bully | Taegi Where stories live. Discover now