#
Tam göğsümde olan büyük bir ağırlık. Gözlerim yanıyor ağlamak istiyorum. Sahiplenilme duygusunu hayatında ilk kez tadan biri için bunlar çok ağırdı.
" Yasin! İzin vermiycez o şerefsiz Nazlı'yı almadan biz onu alıcaz anladın mı? O kıza dokunursa öldürürüm onu!"
Yasin bana destek olmak istermişcesine sarılmıştı.
" Tamam kardeşim tamam! "
İlerde bana doğru yaklaşan Sinem hanımın yanına gittim.
" Eğer hazırsanız gidelim Sinem hanım"
Gülümseyip beni süzdü.
" Gidelim Ateşcim! "
Beş dakika önce Nazlı'yla öpüşürken şimdi bu yılışık kadınla göreve gidiyordum.
#
NAZLI'NIN AĞZINDAN...
Öpüşmenin etkisi yada Ateş etkisiyle yüzümde kocaman bir gülücük oluşmuştu.
" Nazlı nerdesin kızım seni arıyorum her yerde! "
" Geldim! "
Taksiye binmek üzere iken son model lüks bir arabaya binmek üzere olan Sinem denen kadın ve Ateş'i gördüm. Kadın arabaya binmek için geçerken elini Ateş'in karnına sürtmüştü. Aniden kadının üstüne atlama isteği sarmıştı dört bir yanımı. Ateş beni görmüş olacak ki kadından uzaklaşıp bana baktı. Bana bakınca taksiye aniden bindim.
" Umarım Ateş'ten uzak durursun Sinem hanım! "
#
Eylem ile oturmuş ona olanları anlatıyordum o da bana tuhaf tepkiler veriyordu.
" Yani siz öpüştünüz mü? "
Kafamı sallayınca çığlık attı.
" Darısı sana ve Fethi abiye! "
Omzuma o kadar sert vurmuştu ki az kalsın koltuktan düşecektim.
" Eylem! Ateş şimdi Sinem denen bir kadınla operasyona gitti. Ve kadın Ateş'e asılıyor! "
Anlamaz bakışlarla bana bakarken oturduğum yerde doğruldum.
" Ateş ile o kadın arasında bişey olur mu? Bu gece beraber otel odasında kalacaklar! "
Biraz kıkırdayıp bana destek olmak istermişcesine elimi tuttu.
" Ateş yapmaz! Yani sanırım yapmaz. Çok değişti senden sonra. "
" Eylem umarım yapmaz! "
#
ATEŞ'İN AĞZINDAN....
" Hadi ama Ateş bütün gün o koltukta mı oturacaksın? Gelsene yanıma. Merak etme yemem seni! "
Oturduğum koltukta daha çok arkama yaslandım. Yatakta neredeyse yarı çıplak vaziyette uzanmış beni yanına çağırıyordu.
" Yok Sinem hanım ben burada rahatım! "
Bir müddet yanın geleceğemi düşünerek beklese de ardından gelmeyeceğimi anlamış ayağa kalkmıştı.
" Ben duşa giriyorum yakışıklı! "
Banyoya gidince o derin bir nefes almıştım. Nazlı bizi arabaya binerken görmüştü ama bana bakma gereği bile duymamıştı. Aslında şuan arasam fena olmazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜL OLALIM🔥
Fanfiction" Aşık olursam kül olurum demiştim ya hani senin için yok bile olabilirim. Yeter ki bana öyle bak bana öyle gülümse! " " Herkese Mermi sana çiçek "