#
" Ateş annem! Ateş git burdan! Yada ben gidiyim! "
Duvara dayamış olduğu kolunun altında geçerken duvara vurduğunu anlamıştım. Hemen kendimi banyodan atınca annemin burda olmamasına şükrettim.
#
Ateş'in Ağzından...
Tam kızı öpecekken gelen Güler hanım, tam kızla konuşurken gelen Güler hanım, Tam kızına bakarken bana bakan Güler hanım YILDIM YILDIM.
Tuvaletteki işimi hallettikten sonra ellerimi yıkayıp salona geçtim. Herkes sohbet ediyor kahkahalar atıyordu.
Canım Erdem Yarbayım az önce az kalsın kızınızı öpecek olduğumu bilseydiniz bana neler yapardınız acaba? Yapacakları aklıma geldikce içim ürperiyordu.
Nazlı ise Avcı ve Aşık ile oturmuş konuşuyordu. Aşık ona bakıp bir şeyler anlatıyor Nazlı'da gülüyordu. Neden yan yana oturduklarını sorgulama isteği bedenimi kasıp kavururken banane diyip telefonuma gömüldüm.
Bir kaç kızdan gelen mesajı cevapladıktan sonra Yasin'in mesajlarına cevap vermeye başladım.
Dayıoğlu'm
" Kardeşim nasılsın? "
" Ateş ordamısın? "
" Amcaoğlu? "
" Ateş hani bana kız bulacaktınız? "Her mesaja dakikalarca kahkaha atabilirdim ortam müsait olsaydı.
" Dayıoğlu bana beddua mı ediyosun? Tam kızı öperken annesi geldi! "
Dayıoğlu'm
" Oha lan! Nazlı'yla sevgili mi oldunuz hani bana kız ayarlıycaktın? "
" Yok be dayıoğlu sevgili falan olmadık anlık bir yakınlaşmaydı! "
" Ateş bana da buluruz birini dimi lan? Çok sıkıldım yanlızlıktan "
" He dayıoğlu he! "
Telefonu cebime koyup bana bakan Nazlı'ya baktım. Yüzü kızarmıştı. Kafamı eğip gülümserken karnıma bir ağrı girdi. Kafamı yana çevirince Güler hanım karnıma dirsek atmıştı. Kesilen nefesimi düzenleyip derin bir nefes aldım.
" Bari gülmeme karışma! "
O kadar sessiz söylemiştim ki ama yinede duymuş bana kötü kötü bakıyordu.
" Komutanım biz artık kalkalım! "
Hafız'a minnettar bakışlarımı atıp ayağa kalktım.
#
Nazlı'nın ağzından....
" Siz Ateş Acar, Nazlı Korkmaz'ı ko--- "
" Evet! "
" Bey efendi önce bir cümlemi tamamlasaydım! "
" Kardeşim sizin için önemli olan cevap değil mi evet diyorum işte! Uzatmaya gerek yok. "Ateş'in elini tutup göz devirdim. Nikah memuru devam ediyordu.
" Siz Nazlı Korkmaz--- "
" O da ediyor! "Nikah memuru delirmişti.
" Bey efendi hanım efendiden duymam gerekiyor cevapı! "
" Nazlı aşkım Evet desene hadi! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜL OLALIM🔥
Fanfic" Aşık olursam kül olurum demiştim ya hani senin için yok bile olabilirim. Yeter ki bana öyle bak bana öyle gülümse! " " Herkese Mermi sana çiçek "