20. Co w tobie kocha najbardziej

407 16 2
                                    

Stiles:

Dla Stilesa jesteś najważniejsza na całym świecie, ale jeśli musiałby wybrać to co najbardziej mu się w tobie podoba wybrałby twoje poczucie humoru. Ta właśnie cecha wiele znaczy dla Stilesa. Gdy chłopak dostaje swoich coraz cęstrzych ataków paniki ty zawsze możesz mu pomóc. Czasem poprzez swoje poczucie humoru, czasem przez inne środki (lenny)
Cieszy go, że macie podobne poczucie humoru co was zbliża do siebie.

Scott:

Scott ceni w tobie wielką odwagę i zawziętość.
Choć czasem uważa to za jedną z twoich wad. Gdy tylko Scott chce wyruszyć na misję ty musisz jechać tam z nim, choć on robi wszystko, by cie chronić.

Derek:

Derek w kobietach ceni najbardziej jej kształty. Lecz choć ty sama je posiadasz... nie tylko to ceni w tobie najbardziej. Jesteś waleczna. Odważna. Ale i troslikwa i delikatna. Jesteś dla niego zagadką, której nie potrafi rozwiązać. Jesteś jedyną osobą, której ufa na 100%, lecz jednocześnie nie potrafi rozgryść. Mimo to kocha cię. A ty jego. Oboje się do siebie przyciągacie choć byście tego nie chcieli.

Isaac:

Isaac uważa cię za jeden z cudów na którego wcale nie zasłużył dlatego jeszcze bardziej ceni sobie ciebie, jako osobę.
Jednocześnie chce byś była z nim zawsze, lecz i byś była bezpieczna, a wie, że przy nim nigdy nie będziesz...
Najbardziej ceni w tobie miłość do niego. Bo choć nie ważne co zrobi... ty zawsze przy nim będziesz.

Theo:

Theo wie, że by cie chronić zrobiłby wszystko. Co może czynić go słabym, a on nie powinien sobie na to pozwolić. Jednocześnie jesteś jego lepszą połową, a jednocześnie słabością.
Nie wie co mógłby wybrać za twoją najlepszą cechę, bo samo to, że przy nim jesteś, gdy cię potrzebuje. Że zawsze, gdy widzi twój uśmiech jego kąciki ust również się unoszą. Jesteś jego największą miłością. Nie mógłby wybrać powodu dlaczego tak jest. I co kocha w tobie najbardziej.

Liam:

Liam w środku nadal jest małym dzieckiem choć nie wiadomo jakby się starał każdy to zauważy. A w tobie ceni najbardziej to, że ty również w środku wciąż jesteś dzieckiem. Dzięki twoim szalonym i poczuciu humoru dopełniasz go. Lecz, gdy tylko przychodzi ten czas, by w końcu stać się dorosłym... jesteś z nim. I go nie opuścisz.

_______________________________________

(Czy tylko mnie kilka z tych fragmentów wzruszyło? 😅)

Dziękuję wszystkim osóbkom, które to czytają, gwiazdkują i komentują!💘

Moje wakacje się już zaczęły, a wasze?😋🌻

Enjoy!💕

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jun 23, 2017 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Preferencje Teen WolfOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz